Spring naar bijdragen

Camera nokia 5530

VXL

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Heej,

Ik heb zoals sommigen misschien al wisten een paar weken geleden een nokia 5530 gekocht, nou gaat het even over de foto's die ik ermee maak.

Een foto maken met een mobiel vind ik opzich niet belangrijk, omdat ik ook wel een gewone camera heb, maar bij mij is het wel heel erg lelijk, er ontstaan een soort spikkels in elke foto weer, 2 foto's die ik met mijn mobiel heb gemaakt zie je hieronder. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen, ik heb al aan een heleboel instellingen geprutst en ook al een aantal keer gereset maar het helpt allemaal niks.

Camera van nokia 5530: 3.15 MP, 2048x1536 pixels, autofocus, LED flash

Foto's heb ik even weggehaald, dit omdat er dingen op stonden die ik liever niet op internet wil hebben :D, maar de foto's zijn heel erg wazig, dit niet alleen op de pc, maar ook op de mobiel zelf zie je dat ze wazig zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 772
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Ok even wat vraagjes :)

heb je het ook als je zonder de flitser flitst?

Zoja probeer eens de batterij cover eraf te halen en een foto te maken met flits, is het dan ook?

Zonee, dan zitten er waarschijnlijk krasjes op de camera lens op de batterij cover waardoor de flits gereflecteerd wordt dat resulteert in een witte waas op de foto.

Als het zonder batterij cover ook is dan kan het goed zijn dat het aan het toestel zelf lig.

Probeer dan eens een software update, vaak worden zulke klachten dmv software hersteld (wel eerst back-up maken omdat je toestel leeg gaat)

Is het daarmee ook niet opgelost dan kan het zijn dat je camera gewoon niet goed (meer) is.

Deze kun je laten vervangen bij een Nokia Service point.

Mijn ervaring met de Nokia 5530 is goed qua camera, maakt mindere foto's dan de N97 mini die ik nu heb maar waren wel duidelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Actief:  

Oké hier een paar foto's,

Eerste foto is met flits, tweede foto is met flits met de batterijcover eraf en de derde foto is zonder flits.

27112009059.jpg

[img width=620 height=465]http://img222.imageshack.us/img222/9092/27112009059.jpg

[img width=620 height=465]http://img402.imageshack.us/img402/3892/27112009061u.jpg

Als ik een software update doe, kan er dan iets fout gaan. Want ik heb bij toepassingen wel zien staan dat ik met de telefoon zelf een sw-update kan doen, ik neem aan dat ik dan de batterij helemaal vol moet hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 772

• Actief:  

Ja de kwaliteit is niet zo best te noemen voor een 3,2 MP telefoon.

Als je de software gaat updaten moet idd je batterij vol zijn.

Je kan thuis updaten met een usb kabel en Nokia pc Suit je moet dan Nokia updater downloaden daarmee kan je updaten.

Als je een data abbo heb kun je ook over the air updaten

Toets *#0000#  ,  opties, software update.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Actief:  

Oké ik zal het binnenkort proberen hoop ik.

Maar met over the air bedoel je gewoon draadloos?

En kan dit draadloos updaten via de mobiel zelf niet via wifi?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 772

• Actief:  

kan denk ik ook wel via wifi, je download dan het software pakketje op je telefoon en vanaf je telefoon wordt het geinstalleerd maar ik raad je aan om het via de pc te doen dat is wel veiliger.

Wil je echt zekerheid zoek dan een service punt van Nokia in jou buurt op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...