Spring naar bijdragen

keuze mp4 tussen creative zen MX (8GB) of archos 3

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  63
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Zie de vraag in mijn topic. Welke moet ik nu kiezen. Archos 3 is met touch screen, dus groter beeld maar gevoeliger. Creative Zen MX is gewoon goed?    ::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 63
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik heb zelf een Archos 5, laat ik daar eens mee beginnen. Daarvoor heb ik de Archos 604 WiFi gehad, allebei prima apparaatjes. Zowel de Archos 3 als de Creative Zen ken ik niet goed, maar ik ben ervan overtuigd dat het kwalitatief bij beide goed zit. Archos is meestal wat goedkoper, maar dat komt omdat er heel veel plugins te koop zijn die je af en toe standaard al in een iPod of Zen hebt zitten. Ik zou zeggen: pluis er eens wat meer over uit, geen van beide zal uiteindelijk een slechte keuze zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

;)  Bedankt voor je antwoord. Het is een Creative Zen geworden, mede doordat de geluidskwaliteit beter schijnt te zijn. Ik ga er nu mee aan de slag, en zal vast terugkomen met een vraag van hoe ik nu een filmpje of zo erop kan zetten. Maar dat vraag ik dan wel! Slotje mag.....    :peace:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 63

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Als dat apparaat verbonden kan worden met de pc middels USB, dan is dat heel simpel. Er staat vast wel een videomap op je Zen, dus dan kunnen de filmpjes daar rechtstreeks in. Hetzelfde geldt voor je muziek.

Nou ja, dat was alvast het antwoord op een mogelijke vraag. Ik zal het topic wel open laten, dat is niet zo erg. In ieder geval veel plezier met je nieuwe aanwinst. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

Dus toch een vraagje, wellicht verkeerde topic. Ik kan het filmpje Big Bug Bunny maar niet goed op mijn creative Zen zetten. Ik gebruik daarvoor de site van www.blender.org, krijg 'm goed op mijn pc, maar vervolgens niet op mijn Creative. En voor de YouTube-versie heb ik geen goed programma om het Youtube-filmpje om te zetten. Voor kleinere filmpjes gebruik ik Zamzar, maar dat werkt dus niet bij grotere files (> 100 mb). Iemand een tip? Slepen van mijn pc naar de speler lukt ook niet... :-\

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 63

• Bijdragen:  772
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Als je filmpjes van youtube download met youtube downloader zit daar gewoon een converter bij in, dit is een erg simpel programmatjes. Maar het werkt super.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 772

:D  Yep, yep, gelukt! Thx!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 63

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...