Spring naar bijdragen

pc voor ontwerpen (adobe)


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  01/15/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

hoi allemaal,

voor mijn werk / school wil ik graag de beschikking hebben over een computer waar meerdere zware programma's (adobe cs4) tegelijk kunnen draaien en zodoende ook snel met elkaar kunnen werken.

Wat is uw budget?

max 850euro

Welk doel heeft u met uw pc?

meerdere adobe programma's tegelijk draaien, 3dmax, vue7. echt de wat zwaardere programma's. ook moeten de nieuwe games (nfsp shift, cod6 fifa10 etc) kunnen draaien

Heeft u verder specifieke eisen?

niet teveel herrie zodat ik m evt tijdens downloaden 's nachts aan kan laten staan zonder steeds wakker te worden v/h gebrom. Grote v/d pc maakt niet uit

Wilt u uw pc laten assembleren of zelf in elkaar zetten?

weet wel het een en ander v/d pc, maar over het zelf in elkaar zetten heb ik weinig verstand. dus niet zelf doen.

Randapparatuur

nee

draadloosnetwerk

hebben wel draadloos thuis maar ook kabel, hoeft dus niet per se

overclocken

nee

overig

min: 1tb harde schijf

4gb werkgeheugen

SSD: kunnen jullie mij hiermee helpen. SSD zorgt voor een enorme boost v/d pc omdat het een schijf is zonder losse onderdelen. als ik dus hier mijn zwaardere programma's op installeer zou dit een voordeel kunnen zijn. nadeel: is wel duur dit

een goede videokaart om de programma's + games te trekken

een zo goedkoop mogelijke kast (deze kast moet minimaal 2 usb poorten hebben AAN DE VOORKANT) aan de achterkant zal ik niet zo makkelijk bij kunnen

hopelijk heb ik het zo goed ingevuld, vragen? let me know

groet sven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2.1k
  • 1
  • Reacties 20
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02/27/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Heej,

Hier onder de link van wat ik voor je samengesteld heb:

http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B35577%5D=1&product%5B219782%5D=1&product%5B225309%5D=1&product%5B80156%5D=1&product%5B206692%5D=1&product%5B236294%5D=1&product%5B232913%5D=1&product%5B226356%5D=1&product%5B7517%5D=1

Bijlage:

Ik heb er een i5 opstelling van gemaakt, deze opstelling is goed genoeg om goed mee te kunnen gamen en zware programma's mee te gebruiken. Ook een optie is een am3 opstelling dit is iets goedkoper en is bijna even goed. Maar omdat je budget het wel toeliet heb ik gekozen voor een i5 opstelling. Wel kan je kiezen voor een am3 opstelling en dan nog een processor koeler erbij.

Een ssd met dit budget gaat niet lukken voor jou eisen denk ik, omdat een goeie ssd toch minstens 150 euro kost. Ik heb gewoon een 1tb samsung spinpoint f3 genomen, deze is in snelheid een stuk beter als de f2 en het prijsverschil is erg laag.

Als werkgeheugen heb ik 1333 mhz werkgeheugen genomen van kingston. Ik denk dat het wel handig is om 1333 mhz te kiezen i.p.v. 1066 omdat je aangeeft dat je meerdere zware programma's teglijk wilt kunnen draaien.

De HD5850 heb ik gekozen omdat dit een erg goeie videokaart is om mee te gamen, en dus ook voor die adobe programma's. Een 5870 is ongeveer 80 euro duurder daarom heb ik maar voor de 5850 gekozen in jouw budget.

Ik heb een zo goedkoop mogelijke kast genomen die 2 usb aansluitingen aan de voorkant heeft.

De voeding en de dvd-brander hebben geen uitleg nodig.

Als er verder nog vragen zijn moet je het even zeggen.

[A]Tom/JFK, zou 1 van jullie dit nog even kunnen controleren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  2055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  01/15/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

ok, thanks man. wacht nog even ook de mening v/d anderen af.

brander hoeft trouwens niet, heb ik al in mn oude pc.

ga dan voor am3 opstelling, is iets goedkoper. boxjes en monitor heb ik al wel op t oog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2.1k
  • 1

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02/27/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ja als ik jou was zou ik gewoon even wachten of tom of jfk nog een opmerking hebben.

Maar als je een am3 systeem wil, wil je er dan ook een processor koeler bij, dit is wel beter en aangezien je budget toch 850 euro is...

EDIT:

http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B210544%5D=1&product%5B243290%5D=1&product%5B35577%5D=1&product%5B219782%5D=1&product%5B225309%5D=1&product%5B80156%5D=1&product%5B206692%5D=1&product%5B236294%5D=1&product%5B7517%5D=1

Bij die samenstelling heb ik i.p.v. de i5 een AMD 955 gedaan, en een am3 moederbord.

Nou zou er dus nog een processor koeler bij kunnen, maar dat moet je zelf maar even zeggen of je dat wilt. Dan zou je ongeveer op 800 euro uitkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  2055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  01/15/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

tja, al die dingen zeggen me niet zoveel. ik ben vooral v/h werken met de pc, niet v/d technische kant :P

weet alleen dat am3 iets met het moederbord te maken heb geloof ik :P. omdat 3 dus minder is dan 5 is er dus eigelijk te weinig koeling.

maar nu je alles zelf samensteld, dan wat? ik neem niet aan dat azerty zelf alles in elkaar gaat zetten. t wordt toch gewoon als losse onderdelen opgestuurd en dan moet je t zelf maken (en dat gaat m niet lukken :mickey: )


Post samenvoeging: november 24, 2009, 16:28:20 pm

enne, t is natuurlijk niet zo dat de pc echt 850 moet zijn. Hoe minder hoe liever :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2.1k
  • 1

  • Bijdragen:  357
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10/24/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Voor 59 euro uit m'n hoofd zet Azerty hem voor je in elkaar. Dan testen ze hem ook op de eventuele defecten. Vergeet trouwens niet (als je hem in elkaar laat zetten) bij de opmerkingen te zetten: "Actie Duken, korting 10 euro".

Dan krijg je nog 10 euro korting.

Ik zou indd ook nog even wachten op Tom of JFK.

Jamie :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 357

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02/27/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

De naam am3 heeft niks met koeling uit te staan, dit is een naam van AMD, even voor de duidelijkheid, AMD heeft drie verschillende opstellingen zeg maar: am2, am2+ en am3. Hiervan is am3 dus de niewste soort.

De prijs die je ziet staan, is 777 voor de am3 opstelling, dit is inclusief 60 euro voor het in elkaar zetten wat word gedaan door azerty.

Voor als je het nog niet hebt gezien, in mijn vorige post staat de link van de am3 opstelling.

En de processor koeler is altijd handig, en een redelijke processor koeler kost ongeveer 20 euro volgens mij, dus wil je dit of niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  2055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  01/15/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

kost het in elkaar zetten maar 60 euro? valt me nog meevallen. over die koeler zal ik wel even kijken.

belangrijkste punt is nu eerst maar om pa en ma te overtuigen (wat zeer wss wel weer niet zal lukken) om het via azerty te doen.

zij willen het liefst gewoon dat een bekende dat ding samenstelt

had al een offerte uitgedaan naar een kennis  in de buurt maar dat was over de 1000 euro :S

en ik weet uit bronnen dat azerty gewoon goed is, maar probeer dat pa en ma maar eens duidelijk te maken :S

maar echt super bedankt voor de hulp tot nu toe vxl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2.1k
  • 1

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02/27/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

In elkaar zetten kost maar 60 euro ja, inclusief de duken korting 50 euro. Die koeler kost maar 15 euro, inclusief betere pasta 21 euro.

Maar hier even de samenstelling zonder dvd-brander, met een goeie processor koeler en thermische pasta, voor 780 euro:

http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B7517%5D=1&product%5B236294%5D=1&product%5B206692%5D=1&product%5B80156%5D=1&product%5B225309%5D=1&product%5B35577%5D=1&product%5B243290%5D=1&product%5B210544%5D=1&product%5B219321%5D=1&product%5B2144%5D=1

En dat je mij niet helemaal vertrouwt snap ik wel, en zou eigenlijk ook niet goed zijn als je mij gaat vertrouwen omdat ik nog maar amper ervaring heb. Daarom kan je gewoon de reactie van tom/jfk afwachten, en het zou maar zo kunnen dat het helemaal niet in deze kast past.

Dus we zullen wel even zien wat ze ervan zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  2055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  01/15/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

probleem is gewoon dat we elkaar allemaal kennen van dit forum, maar verder ook helemaal niet. Als ik tegen pa en ma zeg dat iemand me op het forum geholpen heeft dan hebben ze ook zoiets van: nee sven, dat gaan wij niet doen:P

maar nu heb ik iig wel een idee wat er allemaal kan en wat t kost

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2.1k
  • 1

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02/27/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik zie nu pas dat je met een bekende niet tom/jfk bedoelt, maar gewoon familie of een kennis.

Maar je kunt beter vragen aan tom of jfk dan aan iemand ander of bijvoorbeeld een computerwinkel, dit zeg ik uit ervaring want ik had mijn systeem ook een een computerwinkel laten zien, en die maakte het heel anders omdat hij gewoon helemaal niet wist wat bepaalde onderdelen precies waren. Ik wil niet zeggen dat dit beter is, maar ik denk dat tom/jfk meer verstand/ervaring hebben van het samenstellen van pc's dan een computerwinkel of een kennis.

Dennis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03/15/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Samenstelling is goed (de laatste) maar hier zit geen SSD bij. Een SSD is sneller dan de gemiddelde harde schijf, je zal het waarschijnlijk in games merken bij laadtijden maar bij meerdere zwaardere applicaties komt het vooral neer op de processor. Dan moet je even overwegen of het wel het geld waard is om een SSD te kopen.

Één van de beste voor prijs/prestatie is de Intel X25 M Mainstream.

Deze kost 193 euro: http://azerty.nl/8-902-226631/intel-x25-m-mainstream-solid-s.html

Andere gaan toch snel over de 200 euro, dit is voor 80GB. Voor meer capaciteit betaal je toch al gauw 300 tot 400 euro.

Voor de kast, als je graag stillere kast wilt voor downloaden in de nacht, zou je eventueel voor de Cooler Master Sileo 500 kunnen kijken, deze kost echter wel meer geld, maar zou nog wel in die 850 euro passen die in gedachten had.

Daarnaast even over de videokaart, dit is de nieuwe RV 870 lijn van ATI. Een prima kaart en zijn goede reviews over te vinden. Helaas is de levertijd hiervan niet zo goed, en kan het voorkomen dat je een aantal weken moet wachten op je samenstelling. Als je dit niet super erg vindt kan je het systeem aanschaffen, echter wil je zo snel mogelijk de samenstelling hebben, dan kan je beter voor de HD 4850 gaan of de HD 4870.

Het verschil zit hem vooral bij als DirectX 11 uitkomt, dan hebben de nieuwe ATI kaarten meer voordeel van DirectX 11 en zal het waarschijnlijk ook een (stuk) beter presteren. De HD 4850/4870 ondersteund ook DirectX 11, maar niet met die nieuwe features. Als je toch graag een nieuwe DirectX 11 kaart wilt, zou je het geduld moeten hebben tot ze goed op voorraad zijn. Met een HD 4850/4870 kan je nu ook prima spellen spelen, de nadruk ligt echter op de nieuwe DX11 features.

Btw, deze harde schijf die er nu in zit, is ook al aardig snel. Lees even deze review en zul je zien dat die goed presteert bij lees en schrijf snelheden maar ook bij data acces tijd.

http://www.bit-tech.net/hardware/storage/2009/10/06/samsung-spinpoint-f3-1tb-review/10

Theoretical performance in HD-Tach is a sign of things to come, with a superb burst speed of 258.9MB/sec, Average read speed of 124.8MB/sec and average write speed of a titanic 96.7MB/sec! All three of these are bit-tech records for a hard disc drive, and perhaps most excitingly, are only the average performance across the drive; when accessing data stored towards the outside edge of the drive platters speeds are much higher, with write speeds peaking at over 120MB/s!

These awesome theoretical speeds translate directly into both our MP3 and ISO file patterns in FC-Test. With the MP3 test in particular the F3 is an absolute monster, writing the 1GB file pattern in less than 11 seconds, copying on the drive in an incredible 5.49 seconds and reading the file in an awesome 4 seconds flat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5.9k

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02/27/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

@jfk,

Ik had er bij vermeld dat de SSD wat te duur voor het budget was, volgens mij heb je geen goeie SSD voor minder dan 150 euro, vandaar datik met dit budget niet voor een SSD heb gekozen. En ik denk dat hij voor zijn einddoelen de SSD ook niet echt nodig heeft.

Maarja als er wel een SSD bij komt zal dat denk ik wel ten koste van andere componenten gaan, omdat hij heeft aangegeven dat hij maximaal 850 euro uit wil geven, en het liefst gewoon wat minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  357
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10/24/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Hm, als je twijfelt tussen 5850 en 4850, kan je ook gewoon de kaart die er tussen in zit nemen :P. De HD 5770 of 5750. Maarja, de levertijd kan daar ook wat langer duren. Ik zag laatst dat de 5770 van Sapphire op voorraad was bij Azerty, maar nu volgens mij ook niet meer.. Hij is nog wel op voorraad bij de leverancier, en dan heb je een levertijd van 2 tot 5 dagen (http://azerty.nl/0-970-239284/sapphire-radeon-hd-5770-graf.html).

Jamie :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 357

  • Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03/15/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Maar dat kan af en toe verwarrend zijn, omdat het gaat om de chip die in de videokaarten komt, en die chip wordt weer gemaakt in een andere fabriek en daar gaat het maken erg sloom. Of in ieder geval het leveren gaat traag (fabriek TSMC) Tenminste zo heb ik het begrepen uit verschillende artikelen.

Verwachtingen gaan naar Januari 2010, natuurlijk is dit niet bevestigd door ATI zelf.

Zie ook dit stukje tekst: http://www.tomshardware.com/reviews/radeon-hd-5850,2433-15.html

Dus wil je er zeker van zijn en je samenstelling deze dagen ontvangen, is het slimste om voor een 4000 serie kaarten te gaan, of als het geduld hebben op je 5000 serie kaart van ATI.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5.9k

  • Bijdragen:  2055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  01/15/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

nice nice, thanks voor de hulp tot dusver.

thanks voor de info, ook over de videokaart en harddisc

over de ssd: ik wist al wel dat ze duur waren. zonder ssd moet de pc echter ook wel uitstekend draaien lijkt me!

en vxl, ik dacht dat ik duidelijk was over de 'bekende' dus niet iemand van dit forum haha :P

wat ik nu zeg klinkt mss stom maar hoezo zou iemand als tom of jfk meer verstand hebben v/d pc dan de kennis van mij, die ook 3 dagen in de week pc's samenstelt en daar zijn werk van heeft en de rest v/d week ook altijd met pc's bezig is? niet om nou echt lullig te doen maar jullie zijn 15. (wat dus absoluut niet wil zeggen dat je er geen verstand van hebt, begrijp me niet verkeerd!, ik heb echt ondervonden dat jullie weten waarover je praat)

over die kennis: ik had daar vorige week trouwens ook een topic over lopen. hij had een offerte gestuurd. dit topic staat ook ergens op de site.

ik zal alles in overweging nemen en jullie zullen binnenkort nog van me horen. Nu eerst pa en ma maar eens zien te overtuigen (denk dat ik daar wel 2 weken voor nodig heb :S )

thanks voor de hulp tot noch toe en jullie horen van me

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2.1k
  • 1

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02/27/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ja het kan best dat die kennis er misschien meer verstand van heeft, maar ik had het ook niet over mijzelf, want ik heb er ook heel erg weinig ervaring mee. Maar uit mijn eigen ervaring weet ik dat ik veel meer aan de raad van tom en jfk heb dan bij bijvoorbeeld een computerwinkel. Maar dit is dus mijn ervaring, dit kan bij jou veel anders liggen, maar dat maakt verder ook allemaal niks uit hoor, ik wou het je aleen even melden.

Verder succes met het overhalen van je ouders, nog even 1 ding, dit heeft jamie ook al gemeld.

Vergeet trouwens niet (als je hem in elkaar laat zetten) bij de opmerkingen te zetten: "Actie Duken, korting 10 euro".

Dan krijg je nog 10 euro korting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  2055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  01/15/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

ik had t gezien hoor :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2.1k
  • 1

  • Bijdragen:  357
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10/24/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

[A] JFK: Je hebt gelijk dat de 5000 serie traag word geleverd.

            Ik bestelde die van Asus 2 november, en heb de pc (met die kaart erin) vandaag ontvangen..

Jamie :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 357

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04/19/06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik ben geen 15 hoor. Ik ben 18, studeer geneeskunde (2e jaars), heb mijn eigen bedrijf in deze zaken en mag zeggen dat mijn hardwarekennis beter is dan dat van vele, vele andere mensen die er verstand van hebben. Het feit dat ik op dit forum voor mensen samenstel, is omdat ik hier de kans heb gekregen om zoiets op te zetten en daar best dankbaar voor ben. Ik help hier mensen dus deels voor de liefdadigheid (=> vrijwilligerswerk) en deels om ervaring te blijven houden met nieuwe hardware in samenstellingen. Zo vaak zie je klanten die een desktop pc nodig hebben niet, in tegenstelling tot wat je zou denken. Voor de mainstream is het bijna allemaal notebookwerk.

Tot zover de arrogantie, ik hoop dat ik heb kunnen aangeven dat ik niet de standaard pc nerd ben die je zo nu en dan tegen het lijf loopt. Waar je bestelt, staat je ouders natuurlijk vrij, maar hierboven zie je onze raad en daar zal het bij blijven. Mochten je ouders andere plannen hebben dan kunnen wij daar niet zoveel meer mee doen, behalve je de componenten aan te raden waar wij vertrouwen in hebben. Als jullie dan het idee hebben dat andere mensen er meer verstand van hebben, ga je gang. Twijfel dan echter niet en vraag ons niet meer om een samenstelling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  2055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  01/15/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

begrijp me niet verkeerd tom: met "jullie" bedoelde ik jfk en vlx. k wist dat jij ouder was. t stond er alleen niet echt duidelijk.

ik weet nu ook wat ik kan verwachten qua prijs/kwaliteit verhouding. super bedankt daar voor ook.

probleem bij mij thuis is gewoon de ouderwetse ouders. zij zien de voordelen niet in van internet bestellen en zijn zo achterdochtig dat ze denken dat er altijd van alles fout kan gaan en dat je dan met de gebakken peren zit. probeer ze die onzin dan maar eens uit het hoofd te praten.

maar begrijp me dus niet verkeerd, mocht het dan wel zo over gekomen zijn sorry daarvoor :S

maar top dat jullie geholpen heb hoor!! dan mag van mij part hier wel een slot op hoor. doe t nog niet zelf mocht iemand van jullie nog willen reageren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2.1k
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...