Louisiana Geplaatst November 23, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/12/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 23, 2009 Hallo, ik heb na lange tijd gewacht Saints Row 2 gedownload in Utorrent en heb nu een probleem met dit spel te kunnen starten, ik heb al veel research gedaan maar ik vind maar geen uitweg... ik zal efjes uitleggen hoe ik te werk ben gegaan: Saints Row 2 Razor1911 gedownload in Utorrent, dan ben ik naar de map gegaan in mijn downloads en zag allemaal verschillende bestandjes (rsr-srw2.001 tot rsr-srw2.073), ik had dit eerste bestand uitgepakt in winrar voor het iso-bestand te kunnen krijgen, toen heb ik het iso-bestand gemount met Daemon Tools Pro, deze plaatste het dus op mijn F-schijf, ik wou deze installeren en dit duurde een tijdje, maar de downloadbalk ging niet vooruit... toen die gedaan was met downloaden verscheen er een nieuw scherm, maar heb deze gesloten. Ik wist dat ik nog niet het spel ging kunnen spelen en eerst een crack moest kopiëren in het mapje Razor1911 en die moest ik dan in mijn Saints Row 2 map zetten in Program Files (x86), ik heb dit allemaal gedaan en normaal zou ik dan dit spel moeten kunnen spelen.. MAAR ik dubbelklikte op het spel en het hele installatieproces kwam er weer op... ik heb dit een aantal keren gedaan en ik weet niet wat ik verkeerd doe? Kunnen jullie mij aub helpen? Bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Nigel Geplaatst December 23, 2009 Bijdragen: 362 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 44 Delen Geplaatst December 23, 2009 Misschien heb je het verkeerd uitgepakt of je hebt gedrukt op vekeerd bestandje Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 362
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie