pelle64 Geplaatst November 23, 2009 Bijdragen: 214 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/13/09 Status: Offline Actief: Januari 27, 2012 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst November 23, 2009 Hey, Ik heb een eigen nummer geschreven en het opgenomen met een stemopneem apparaat van mijn moeder. Als ik hem in de computer stop krijg ik een ZVR. bestand weet iemand hoe ik het naar een mp3 bestand kan krijgen? Ik heb het geprobeert met Easy CD-DA extracter maar dat lukt me niet miss ligt dat aan mij maar ik denk het niet. bedankt. pelle Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 214
Jeroen Geplaatst November 25, 2009 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst November 25, 2009 Hoi, deze converter zou moeten werken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie