Spring naar bijdragen

Certificatie Windows omzeilen...?

Gast pax

Aanbevolen reactie

Gast DeadPoet

Onlangs heb ik een draadloze gamepad gekocht van het merk Medion, maar aan het eind van de installatie wordt er aangegeven dat de gamepad niet Windows gecertificeerd is. De installatie wordt na het kiezen van \'Negeren\' wel afgerond, maar de gamepad laat zich niet callibreren en reageerd nergens op.

Hij is dus wel aanwezig voor Windows (XP), maar schijnt niet gebruikt te mogen worden.

Iemand een idee wat dit probleem zou kunnen oplossen??? Alle tips zijn welkom!!!

Alvast bedankt...

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

ka het dat medion het merk van aldi is? zoja dan is er een site waar alle problemen met elk van dit merk producten uitleg staat gegeven. ik eet de site niet meer maar als ik hem vindt zal ik hem hier ff posten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

kijk eens op deze site: www.gsc.be hier moet je eens zoeken of de naam van jouw product er ergens onderstaat en dan eens naar de problemen en oplossingen kijken. veel geluk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
Gast smartass

ik had een scanner van medion, die werkte op xp niet meer, toen ben ik naar www.medion.de gegaan, nieuwe driver gedownt, en hij deed het weer, je moet alleen wel een beetje duits kunnen,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
Gast DeadPoet

Heb ik ook gedaan, zowel bij medion.nl als bij medion.de, maar beide drivers brengen geen verandering in de niet-verificatie door Windows en dus de niet werking van de game-controller...

Heb ze nu een E-mail gestuurd met daarin de vraag om een oplossing.

Toch bedankt voor de moeite!

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...