Zombymario Geplaatst November 23, 2009 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst November 23, 2009 Ik heb Kaspersky Internet Security 2010. Sind gisteravond (dus zondag) krijg ik elke keer de volgende melding van Kaspersky als ik met Internet Exploder op internet ga. Weet iemand wat dit is en zo ja hoe kan ik dit verwijderen want ik word gek dat ik om de 10 seconden een berichtje krijg van Kaspersky van dit word geweigerd. BVD EDIT: Ik heb om 1 of andere reden geen last meer van de melding. Weet niet ho het komt maar maakt niet uit. Dus dit topic kan opslot!!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie