martijnb Geplaatst November 23, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/21/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 23, 2009 ik speel sinds een paar dagen modern warfare 2.nou zit ik in een missie maar hij klapt er steeds uit schiet ie naar me desktop.en ik heb van alles geprobeerd met de instellingen maar hij blijft eruit schieten. nog iemand anders met dit probleem. en aan me pc kan het niet liggen want die is net nieuw en met geen enkele game een probleem.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie