Gast DutchMe Geplaatst April 1, 2006 Delen Geplaatst April 1, 2006 eej kben kameraad van \"dutchd\" in real live.. kben dus ook clanleader.. vragen kunnen dus ook bij mij... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst April 1, 2006 Delen Geplaatst April 1, 2006 mag ik in de clan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast DutchMe Geplaatst April 1, 2006 Delen Geplaatst April 1, 2006 tuulk:).. was je ingame dan.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Granaat90 Geplaatst April 1, 2006 Delen Geplaatst April 1, 2006 Jong c4ssh3rn heb je CSS al dan? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Mathijss Geplaatst April 1, 2006 Delen Geplaatst April 1, 2006 Is dit de DUken CSS clan???... Daar ben ik ADMIN van. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Martijnn Geplaatst April 1, 2006 Delen Geplaatst April 1, 2006 Ik zou ook wel in die clan willen, als ik in jullie game kan komen Ik kon trouwens wel op die server komen die mathijs zei in het andere topic, die office server. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Kenny Geplaatst April 1, 2006 Delen Geplaatst April 1, 2006 Mathijss schreef: Is dit de DUken CSS clan???... Daar ben ik ADMIN van. ik zou ook graag in jullie clan willen komen van cs-s als dat mag Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast DutchMe Geplaatst April 1, 2006 Delen Geplaatst April 1, 2006 ow.. sorry mathijs...:S hoe heet de topic dan van cs 1.6.. dr ben ik clanleader mee samen met dutchd en mightmarco...:S hoe heet die topic? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Mathijss Geplaatst April 2, 2006 Delen Geplaatst April 2, 2006 Is dit bedoelt om te recruiten? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie