Spring naar bijdragen

Re: 3com WL-603 router

VXL

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ja tuurlijk kan ik voor WPA kiezen, maar ik heb mijn oude wachtwoord genomen, en deze is wep, en ik wou hem zowiezo eerst even testen, en als hij het doet kan ik altijd nog omzetten naar WPA.

Maar kan je kijken naar al die andere dingen, wat ik daar ongeveer moet kiezen, en waar ik dat kan vinden. Want bij sommige gedeelten staat volgens mij ook, dit ligt aan je huidige ...

Ik weet zo niet meer wat er precies stond, maar zoiets, dus ik neem aan dat ik misschien verschillende dingen uit de boekjes van mijn oude modem moet halen ofzo.

De router is btw met een telefoonkabel ingang, dus ik heb de modem er tussen uit gehaald. Ik had het eerst alsvolgt, een modem(speedtouch) op de telefoonkabel ingang, en dan een router op 1 van de uitgangen van de speedtouch via een netwerkkabel gewoon.

Post samenvoeging: november 22, 2009, 16:08:55 pm

Heej, kan iemand hier nog even naar kijken, dit is wat ik tegen kom als ik mijn 3com router aan heb gesloten en op internet inlog. Ik heb het al een aantal keer geprobeert maar ik kom er maar niet uit wat ik overal in moet vullen, en gebruiksaanwijzing heb ik niet meer. Mijn internet is erg slecht en ik denk/hoop dat het met deze router verholpen kan worden.

-Wachtwoord om in te loggen instellen

-datum/tijd instellen

Using time server(ntp)  []enable

set time zone

synchronization interval (1-72 hour)

time server

dayligt saveings []enable

-connection type

PPPoE

PPPoA

bridge mode(for single pc)

routing mode over ATM

Dynamic/fixed IP in 1483 bridge mode(for multiple pcs)

-Parameter setting

VPI/VCI      getal/getal

ecapsulation  vcmux of LLC

-Lan configuration

ipadress

subnet mask

DHCP server parameter

DHCP server []enable

ip pool start address

ip pool end adress

-wireless setings

channel 1 t/m 13

ssid: hier heb ik een naam aan het draadloos internet gegeven(Emaar)

-security mode: hier heb ik 64 bit wep gekozen, met een wachtwoord

Dat was het, kan iemand mij een uitgebreide uitleg geven hierover, want ik kom er echt niet uit, en de meeste dingen weet ik helemaal niet waarvoor die zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 772
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...