VXL Geplaatst November 21, 2009 Bijdragen: 772 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: November 27, 2015 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst November 21, 2009 Ja tuurlijk kan ik voor WPA kiezen, maar ik heb mijn oude wachtwoord genomen, en deze is wep, en ik wou hem zowiezo eerst even testen, en als hij het doet kan ik altijd nog omzetten naar WPA. Maar kan je kijken naar al die andere dingen, wat ik daar ongeveer moet kiezen, en waar ik dat kan vinden. Want bij sommige gedeelten staat volgens mij ook, dit ligt aan je huidige ... Ik weet zo niet meer wat er precies stond, maar zoiets, dus ik neem aan dat ik misschien verschillende dingen uit de boekjes van mijn oude modem moet halen ofzo. De router is btw met een telefoonkabel ingang, dus ik heb de modem er tussen uit gehaald. Ik had het eerst alsvolgt, een modem(speedtouch) op de telefoonkabel ingang, en dan een router op 1 van de uitgangen van de speedtouch via een netwerkkabel gewoon. Post samenvoeging: november 22, 2009, 16:08:55 pm Heej, kan iemand hier nog even naar kijken, dit is wat ik tegen kom als ik mijn 3com router aan heb gesloten en op internet inlog. Ik heb het al een aantal keer geprobeert maar ik kom er maar niet uit wat ik overal in moet vullen, en gebruiksaanwijzing heb ik niet meer. Mijn internet is erg slecht en ik denk/hoop dat het met deze router verholpen kan worden. -Wachtwoord om in te loggen instellen -datum/tijd instellen Using time server(ntp) []enable set time zone synchronization interval (1-72 hour) time server dayligt saveings []enable -connection type PPPoE PPPoA bridge mode(for single pc) routing mode over ATM Dynamic/fixed IP in 1483 bridge mode(for multiple pcs) -Parameter setting VPI/VCI getal/getal ecapsulation vcmux of LLC -Lan configuration ipadress subnet mask DHCP server parameter DHCP server []enable ip pool start address ip pool end adress -wireless setings channel 1 t/m 13 ssid: hier heb ik een naam aan het draadloos internet gegeven(Emaar) -security mode: hier heb ik 64 bit wep gekozen, met een wachtwoord Dat was het, kan iemand mij een uitgebreide uitleg geven hierover, want ik kom er echt niet uit, en de meeste dingen weet ik helemaal niet waarvoor die zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 772
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie