Lil J Geplaatst November 22, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/22/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 22, 2009 Goede middag allemaal, Ik heb gisteren Nfs undercover geinstaleerd op mijn laptop, nu vroeg hij de serial en die heb ik ingegeven. Verder bij de instalatie vroeg hij de instalatie code, na heel internet afgezocht te hebben werkt geen enkele code, dus heb ik maar een patch geinstalleerd en toen ging hij wel. Bij het opstarten merkte ik de slechte kwaliteit van het spel al, leek wel een spel voor op windows 98. Nu ben ik bij de instellingen gaan kijken en daar krijg ik het beeld nog niet goed. Nu dacht ik dat het aan de patch lag dus heb ik een nieuwe geinstaleerd, zonder succes. Heeft iemand hier mischien een oplossing voor? Mijn laptop heeft een video kaart van NVIDIA GEFORCE GT 240 / 1 GB Ik heb de demo van NFS Shift gedownload en die kan ik wel zonder problemen spelen dus ik denk niet dat het aan mijn video kaart ligt. Alvast bedankt, Gr Jordy. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Freddytje Geplaatst November 22, 2009 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Delen Geplaatst November 22, 2009 Je processor misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
Jeroen Geplaatst November 22, 2009 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst November 22, 2009 Dat is inderdaad niet zo'n mooie kwaliteit. Maar ik denk het probleem te weten, het spel staat namelijk op de verkeerde resolutie. Dat kun je bij options veranderen, je moet dezelfde resolutie instellen die je nu ook hebt op je laptop. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Lil J Geplaatst November 22, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/22/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 22, 2009 Bedankt allebij voor de reactie, het lag idd aan de resolutie, ik had deze eerder al eens aangepast maar toen kreeg ik hem niet opgeslaan. Nu blijkbaar wel, na het robooten van het spel. Nogmaals bedankt nu kan ik hem eindelijk spelen :peace: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Heisenberg Geplaatst November 22, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst November 22, 2009 Mooi, dan kan hier een slotje op! /Edit: na aanvraag topic weer geopend ivm nog problemen met beeld. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Lil J Geplaatst November 22, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/22/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 22, 2009 Bedankt voor het terug openen van dit topic. Blijkbaar te vroeg gejuicht, game hapert heel af en toe en de beelden zijn niet 100 % zuiver. Is klein beetje te zien op de screenshot. Blijkbaar nog een andere oplossing nodig Betere kwaliteit: http://img21.imageshack.us/img21/4408/nfs3.png [modbreak]Link van afbeelding gecorrigeerd, nu doet die het wel [/modbreak] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Heisenberg Geplaatst November 23, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst November 23, 2009 Waarschijnlijk ligt dit wel aan je videokaart, dat die deze resolutie of settings niet aan kan. Probeer eens je instellingen van beeld lager te zetten of de resolutie op 1024 x 786. Hopelijk loopt het dan wel vloeiender. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie