Gast MightyMarco Geplaatst April 1, 2006 Delen Geplaatst April 1, 2006 Goedendag mensen, Ik heb wederom jullie hulp nodig Ik zoek de film \"Bolletjes Blues\" het is een Nederlandse-film Zou iemand mij kunnen vertellen ( en een link geven :woohoo: ) waar ik die film kan downloaden? DVD9 graag, en voor degenen die dat niet snappen gewoon dvd-kwaliteit Bvd en mvg Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst April 1, 2006 Delen Geplaatst April 1, 2006 die film is pas uit,, (21 maart ofzo),, je hebt nu geen dvd versie daarvan en k denk ook niet een cam versie, want het is een NL film en mensen in NL lopen niet zo gauw met een camera een Bioscoop binnen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast MightyMarco Geplaatst April 1, 2006 Delen Geplaatst April 1, 2006 Denk je dat die ooit in dvd9 uitkomt @ i\'net? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Martijnn Geplaatst April 1, 2006 Delen Geplaatst April 1, 2006 ja tuurlijk, als de dvd in de winkel licht (of er zou er ergens een achterover gedrukt moeten worden) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast eagles Geplaatst April 3, 2006 Delen Geplaatst April 3, 2006 maar dat zal nog wel een tijdje duren, ben bang dat je gewoon naar de bios moet!! haha Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast IND33 Geplaatst April 6, 2006 Delen Geplaatst April 6, 2006 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie