monibro Geplaatst November 20, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/17/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 20, 2009 Hallo allemaal, ik weet niet of mijn vraag in het goede topic staat... Ik heb een hi8 bandje afgedraaid en opgenomen met de dvd recorder, dat ging allemaal simpel... Het probleem is dat de pc de dvd niet kan lezen, ik heb verschillende programma's gebruikt zoals: Nero Vlc Windows MovieMaker Corel Videostudio Als ik de dvd in de pc stopt, staat er dat ik een dvd in de speler moet doen, terwijl die er al in zit. Wat doe ik niet goed, kan iemand mij alsjeblieft helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Jeroen Geplaatst November 21, 2009 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst November 21, 2009 Hoi Monibro, Dit probleem komt geregeld voor, best lastig op te lossen. Ik zou beginnen met je drivers te updaten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
monibro Geplaatst November 21, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/17/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 21, 2009 Probleem is gelukkig opgelost, ik moest eerst de dvd op de dvdrecoder finaliseren. Nu kan ik de dvd kijken op de pc. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
movado Geplaatst November 21, 2009 Bijdragen: 314 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: September 13, 2015 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst November 21, 2009 Dat zou inderdaad mijn mogelijke oplossing geweest zijn. Mooi dat het gelukt is! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 314
monibro Geplaatst November 22, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/17/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 22, 2009 Bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie