Gast Kenny Geplaatst Maart 31, 2006 Delen Geplaatst Maart 31, 2006 hey ik ben op zoek naar een goede video editor om clips samen te voegen, effecten toe te voegen ... maar hij moet uitgebreider zijn dan windows movie maker. weet er soms iemand zo een proggie? laat het me weten! alvast bedankt! greetz kenny Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast antigua Geplaatst Maart 31, 2006 Delen Geplaatst Maart 31, 2006 in ieder geval heb he hier reeds een resem gratis progs http://www.freedownloadscenter.com/Search/video_editor.html Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst April 1, 2006 Delen Geplaatst April 1, 2006 kan dat niet met magix video maker? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Granaat90 Geplaatst April 1, 2006 Delen Geplaatst April 1, 2006 Hej kenny, Ik kan je Adobe Premiere Pro aanraden. Het is een heel uitgebreid programma met alles erop en eraan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Kenny Geplaatst April 1, 2006 Delen Geplaatst April 1, 2006 ok bedankt voor jullie snelle reacties, nu ben ik al wat verder Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
buck55 Geplaatst April 3, 2006 Bijdragen: 11 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/15/07 Status: Offline Actief: Oktober 22, 2012 Delen Geplaatst April 3, 2006 Ik gebruik altijd Sony Vegas 6.0 is wel ff doorhebben maar als je het kan dan is het wel een mooi programma om fimljes, demos, clips....Eigenlijk alles mee te bewerken kan je ermee Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 11
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie