Gercyn Geplaatst November 20, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/20/08 Status: Offline Actief: Oktober 27, 2012 Delen Geplaatst November 20, 2009 Als ik iets wil downloaden en de download wil invoeren bij Uthorrent krijg ik de volgende melding. Invalid path specified.Please modify and try again. Wat betekend dit? De download kan ik ook niet laten starten met Uthorrent. Wat heb ik verkeerd gedaan of moet ik nog doen om te kunnen downloaden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Releases Geplaatst November 20, 2009 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst November 20, 2009 Je moet een pad aangeven waar je alles naartoe moet. Dus op het moment dat je dubbel klikt op een .torrent bestand komt er een scherm omhoog in uTorrent waar je de plaats kan aanpassen waar alles naartoe moet. De foutmelding word waarschijnlijk weergeven omdat hij nu een op pad staat ingesteld wat niet bestaat op jou PC. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie