Tineus Geplaatst November 20, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/12/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 20, 2009 WTF is jouw probleem??? MIJN probleem is dat echt OVERAL mensen dingen vragen, die gewoon f'cking obvious overal op het internet te vinden zijn!! Het is al 5x verteld hoe je met steam online KON, en het is al 10x gezegd dat het nu NIET MEER KAN, omdat Steam geupdate is!! Dus NO SHIT dat het niet werkt, heel Illegaal MW2 ligt eruit! He Pannenkoek,Ff rustig aan he. Tis maar een spelletje :-) Maargoed, ik heb steam gedownload, een account aangemaakt maar hij loopt vast op het inloggen. Iemand dit probleem ook? En ja, ik weet dat de MP niet werkt maar ik wil vast het e.e.a voorbereiden voordat de oplossing komt. *intense haat naar mensen die weigeren 5 posts terug te lezen* Ik sta altijd klaar om te helpen, maar na 3x uitleggen word ik (en ik denk het forum) het wel een beetje zat. thank you. Post samenvoeging: november 19, 2009, 21:02:23 pm Steam werkt gewoon ik heb een link gevonden met de crack waardoor ik nu kan kiezen maar als ik team deathmatch aanklik dan vindt die geen andere players terwijl ik zie dat er meer dan 17000+ players online zijn iemand enig idee hoe dat komt en add me als steam vriend : HBK DukeN kijk DIT BEDOEL IK DUS!!! We hebben net echt gewoon een HELE pagina een chat gehouden over wat er aan de hand was!! STEAM IS GEUPDATE!! YOU CAN'T JOIN!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie