Tineus Geplaatst November 19, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/12/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 19, 2009 ik wacht met volle smart op de volgende crack zojuist de single player uitgespeeld en het is naar mijn mening een fantastische game! edit: Heeft een van jullie trouwens een spec-ops LAN crack? wil het zo even gaan proberen ik heb zelf al een crack geprobeerd van Tekno, maar als ik dan op Multiplayer LAN druk komt er te staan dat je ingelogd moet zijn op Steam in online mode. Dit ben ik gewoon. Moet ik mw2 misschien toevoegen bij mijn games? Is er een probleem met steam??? Ik heb een account aangemaakt maar kom er niet op. Hij kan geen verbinding maken...??? Hebben meer mensen dit probleem? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie