Huismus Geplaatst November 17, 2009 Bijdragen: 473 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Delen Geplaatst November 17, 2009 Mh, bedankt ik zocht hem namelijk ook en ik was wat te lui om verder te zoeken dan me neus lang was. Dus heel erg bedankt ;D Post samenvoeging: november 18, 2009, 21:56:12 pm Sorry dat ik de vraag stel in iemand anders zijn topic maar in dit topic is het misschien makkelijker omdat we weten om wat voor bestand het gaat. Ik heb het volgende probleem zodra ik het spel opstart dan zegt hij dat ik de dvd van TS3 World Adventure in de pc moet doen. Maar die heb ik niet, moet ik die hele map van TS3 WA op een dvd zetten zodat hij het wel doet? Ik heb al in alle mapen gekeken of daar iets tussen stond om hem mee te openen maar het enige wat ik heb gevonden was in de Crack map TS3EP01 als ik daar op klik zegt hij namelijk de volgende fout: Het spel kan niet worden gestart Initialisatie van service is mislukt (0x0175dcbb) Weet iemand misschien wat het inhoud of wat er aan te doen valt? ;o Alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 473
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie