Gast kirkhettfield Geplaatst Maart 31, 2006 Delen Geplaatst Maart 31, 2006 heb een vraag: van mijn vader mag ik geen games spelen op mijn computer, daarom moet ik altijd de geïstalleerde games weer uninstallen en gewoon de map van het game kopiëren naar mijn map. Maar bij sommige games lukt dit niet, mijn vraag is nu hoe kan ik een geïnstalleerd game weg krijgen van configuratiescher => software, zonder het game te uninstalleren. alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 31, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 31, 2006 Hoi kirkhettfield, Wat lullig voor je dat dat niet mag. Het is dacht ik niet mogelijk om de games uit de uninstall te halen zonder ze te uninstallen. Maar waarom mag je geen spelletjes doen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast kirkhettfield Geplaatst Maart 31, 2006 Delen Geplaatst Maart 31, 2006 welja we hebben 2 computers en op de 1 mag ik games spelen en op de andere niet. Natuurlijk is degene waarop ik games mag spelen een pentium 2 (10 jaar oud)... Is het dus niet mogelijk om een game \"onzichtbaar\" te maken voor anderen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 31, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 31, 2006 Nou het is wel mogelijk, ik zal ffies gaan googlen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast kirkhettfield Geplaatst Maart 31, 2006 Delen Geplaatst Maart 31, 2006 DukeN schreef: Nou het is wel mogelijk, ik zal ffies gaan googlen :woohoo: no bedankt. ik heb al gezocht op google maar vond niets. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 31, 2006 Delen Geplaatst Maart 31, 2006 waarom spaar je gewoon niet voor een nieuwe pc? (of voor je verjaardag ofzo) dan kun je lekker relax spelen, want als je stiekem gaat spelen, is ook niet zo leuk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Kenny Geplaatst Maart 31, 2006 Delen Geplaatst Maart 31, 2006 ja maar komop man een wereld zonder games ook al is het maar een paar maandjes... kunnen we niet missen :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 31, 2006 Delen Geplaatst Maart 31, 2006 Een dag niet ge-gamet (of gedownd) is een dag niet geleefd! :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 31, 2006 Delen Geplaatst Maart 31, 2006 tja kheb adsl moe je tog gebruik van maken planet heeft ma een slechte aan mij Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Computas Geplaatst Maart 31, 2006 Delen Geplaatst Maart 31, 2006 ImpY schreef: tja kheb adsl moe je tog gebruik van maken planet heeft ma een slechte aan mij dan ben je niet de enige welke abbonement heb jij? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Mathijss Geplaatst April 1, 2006 Delen Geplaatst April 1, 2006 lol... Heb nu ook een eige pc Hij was eigenlijk van m\'n vader:P maar heb hem veroverd!!!!!--- Geef je 1 tip als je hetzelfde wil doen Gwn spelletjes install en blijve zeuren hihihihi Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst April 1, 2006 Delen Geplaatst April 1, 2006 Computas schreef: ImpY schreef: tja kheb adsl moe je tog gebruik van maken planet heeft ma een slechte aan mij dan ben je niet de enige welke abbonement heb jij? ik heb 6 mb down 1 mb up van planet voor 20 euro per maand was net op tijd voor die prijzenoorlog Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst April 1, 2006 Delen Geplaatst April 1, 2006 k heb 3 mb download en 1mb upload en k betaal 30 of 35 euro per maand, (KPN) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst April 2, 2006 Delen Geplaatst April 2, 2006 ik heb het zelfde als impy, je moe ter toch gebruik van maken... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kirkhettfield Geplaatst April 2, 2006 Delen Geplaatst April 2, 2006 maar bestaat er nu eigenlijk een tool of zoiets om een game \"onzichtbaar\" te maken? Volgend schooljaar, wanneer ik ga naar de hoge school ga, zal ik een draagbare computer krijgen van mijn ouders, daarom speel ik nu nog in het geniep. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst April 2, 2006 Delen Geplaatst April 2, 2006 neeh, zo\'n tool bestaat er helaas echt niet... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst April 3, 2006 Delen Geplaatst April 3, 2006 Dan zul je toch maar moeten wachten.. :ohmy: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie