Gast Eddo Geplaatst November 19, 2009 Delen Geplaatst November 19, 2009 Hallo, Ik zal me eigen maar gelijk even voorstellen omdat ik denk hier toch wel vaker te gaan komen..... Stats: -------- Edwin 30 Zeeuw Single Verslaafd aan Unreal Tournament en nu opzoek naar het spel Borderlands voor de pc wellicht dat 1 van jullie me kan helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
svenholtman Geplaatst November 19, 2009 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst November 19, 2009 dan groet ik u terug als ik jouw was zou ik even een nieuw topic maken in "games zoeken" en daar de vraag opnieuw plaatsen. grotere kans dat iemand dan reageerd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Gast Eddo Geplaatst November 19, 2009 Delen Geplaatst November 19, 2009 Al gevonden via dit forum! Ik haal 'm nu binnen via Utorrent alleen is de torrent zoooooow traaaaaag als dikke blablabla je weet zeluf wel! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie