Gast rodericky Geplaatst Maart 31, 2006 Delen Geplaatst Maart 31, 2006 Kan ieman voor mij een Gmail maken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast antigua Geplaatst Maart 31, 2006 Delen Geplaatst Maart 31, 2006 Hi Ik heb Gmail dus zeg maar hoe ik dat kan doen.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 31, 2006 Delen Geplaatst Maart 31, 2006 als je op je gmail bent, moet je op zo\'n linkje klikken kun je naar iemand een mail sturen, waardoor diegene ook gebruik kan maken van gmail Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 31, 2006 Delen Geplaatst Maart 31, 2006 ik heb nog 99 uitnodigingen voor gmail wie wil Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Maart 31, 2006 Delen Geplaatst Maart 31, 2006 kan je dat ook als msn gebruike? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 31, 2006 Delen Geplaatst Maart 31, 2006 yup moet je dan alleen aanmelden bij netpassport Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Maart 31, 2006 Delen Geplaatst Maart 31, 2006 ImpY schreef: yup moet je dan alleen aanmelden bij netpassport\\ hoe bdoel je dan, gwoon naar die site van netpass, en dan aanmelden? en 2e vraag: moet je dan al je contacten opnieuw toevoegen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 31, 2006 Delen Geplaatst Maart 31, 2006 je kan op de site van msn je nieuwe email adres aanmelden, dan kan je hem gebruiken als msn adres. je moet dan wel opnieuw al je contacten toevoegen maar dit kan je ook snel doen, meld je aan op je oude adres bovenaan in msn klik je op contactpersonen contact personenlijst opslaan vervolgens open je je nieuwe msn klik daar ook op contactpersonen contact uit opgeslagen bestand importeeren. en je hebt je hele lijst weer in je nieuwe msn, Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 31, 2006 Delen Geplaatst Maart 31, 2006 jaH! :silly: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Maart 31, 2006 Delen Geplaatst Maart 31, 2006 voor de mensen die nog een uitnodiging willen. stuur ff mailtje naar rkc_rulez (at) hotmail (dot) com dan stuur ik met mn andere mail een uitnodiging ik gebruik het zelf ook, msn\'en gaat ook gewoon goed. veel handiger dan hotmail, gmail heeft 2.6gig opslag ruimte... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Maart 31, 2006 Delen Geplaatst Maart 31, 2006 Dusszz schreef: je kan op de site van msn je nieuwe email adres aanmelden, dan kan je hem gebruiken als msn adres. je moet dan wel opnieuw al je contacten toevoegen maar dit kan je ook snel doen, meld je aan op je oude adres bovenaan in msn klik je op contactpersonen contact personenlijst opslaan vervolgens open je je nieuwe msn klik daar ook op contactpersonen contact uit opgeslagen bestand importeeren. en je hebt je hele lijst weer in je nieuwe msn, moeten ze je dan niet eerst accepten? :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 31, 2006 Delen Geplaatst Maart 31, 2006 nop, je meld je aan en je krijgt een bevestiging mailtje en je kan je mail adres gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Maart 31, 2006 Delen Geplaatst Maart 31, 2006 ik heb je ff gemailt ocram Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Maart 31, 2006 Delen Geplaatst Maart 31, 2006 Dusszz + Darkneon, de invites zijn verstuurd ! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Maart 31, 2006 Delen Geplaatst Maart 31, 2006 tnx ! :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast eagles Geplaatst April 3, 2006 Delen Geplaatst April 3, 2006 Er is ook een Gmail Notifier, al sje deze download kun je bij het opstarten van de pc/ gebruiker in een kleine pop-up (ala MSN) zien of er nieuwe mail is Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst April 4, 2006 Delen Geplaatst April 4, 2006 handig, ik ben ook over gegaan op Gmail, MSN vond ik echter overdreven veel reclame! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast eagles Geplaatst April 6, 2006 Delen Geplaatst April 6, 2006 ik gebruik ze nog allebei msn-voor alle foto\'s filmpjes die ik op het werk niet kan openen en gmail voor de serieuzere zaken haha Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast rodericky Geplaatst April 7, 2006 Delen Geplaatst April 7, 2006 kan iemand mij een invite sturen rodericky9athotmail.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst April 7, 2006 Delen Geplaatst April 7, 2006 Uitnodiging verzonden naar rodericky9[at]hotmail.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Kenny Geplaatst April 7, 2006 Delen Geplaatst April 7, 2006 Is er iemand die ook mij een invite kan sturen? moonenkenny(at)hotmail.com alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst April 7, 2006 Delen Geplaatst April 7, 2006 komt eraan edit : verzonden 2nd Edit : kenny moonen heeft uw uitnodiging voor Gmail geaccepteerd :D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Kenny Geplaatst April 7, 2006 Delen Geplaatst April 7, 2006 ocram schreef: komt eraan edit : verzonden 2nd Edit : kenny moonen heeft uw uitnodiging voor Gmail geaccepteerd :D thanks man :woohoo: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst April 7, 2006 Delen Geplaatst April 7, 2006 je kan ook al je contact personen importeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie