svenholtman Geplaatst November 18, 2009 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst November 18, 2009 Ik had een offerte uitgedaan naar een kennis voor een pc: de eisen: - het moet goed hd films af kunnen spelen zonder dat die haperd - de kast maakt me niets uit. zo goedkoop mogelijk - geen verdere software (dat download ik) accessoires: - een 22 inch beeldscherm met minimaal 1hdmi ingang zodat ik mijn laptop erop aan kan sluiten - 1 hdmi kabel - een set boxjes (hoeft geen super geluid te zijn). Deze boxjes moeten ook een ingang hebben zodat ik mijn oordoppen erin kan doen. anders heb ik pa en ma weer boos door de herrie) toen kreeg ik het volgende terug: Het lijstje is als volgt geworden…. (zie plaatje) "Zoals je ziet heb je tamelijk veel opslag nl. 2x 750GB in raid 0 of raid 1. Doe je die schijven in raid 1 dan staan deze gespiegeld, mocht er 1 stuk gaan dan ben je de data niet kwijt maar spreek je de andere “spiegel†schijf aan. Voor je boot en de programma’s zoals photoshop en dergelijke is een SSD als optie gekozen. Dit geeft erg veel snelheid bij het opstarten en werken in jouw programma’s, zeer aan te bevelen." <b>wat is ssd? en wat houd 750gb raid 0 en 1 in??</b> en zijn er ook goedkopere goede monitors met tenminste 1hdmi ingang? groeten sven owja. DIT alles is EX BTW [verwijderd door de beheerder] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Tom Geplaatst November 18, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst November 18, 2009 Excl. BTW? Zelfs inclusief is dat behoorlijk aan de prijs. Enne... geen software? Ik zie toch echt Windows 7 HP staan. "Kast moet zo goedkoop mogelijk" => Antec NSK 4480 + 380W voeding... Kan nooit met die opstelling, zelfs als het geen slechte voeding was. HD5750? Nah. http://nl.wikipedia.org/wiki/SSD http://nl.wikipedia.org/wiki/Redundant_Array_of_Independent_Disks Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
svenholtman Geplaatst November 18, 2009 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Auteur Delen Geplaatst November 18, 2009 klopt, hei had w7 er bij gedaan omdat ik dat gevraagd had. 3 dagen later heb ik deze echter gekraakt en al van een vriend gekopiered. maar dan nog is t me veel te duur. ik zal even naar je links kijken tom thanks Post samenvoeging: november 18, 2009, 14:16:45 pm en wat bedoel je hiermee? "Kast moet zo goedkoop mogelijk" => Antec NSK 4480 + 380W voeding... Kan nooit met die opstelling, zelfs als het geen slechte voeding was. HD5750? Nah." Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Releases Geplaatst November 18, 2009 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst November 18, 2009 Die voeding is simpelweg niet sterk genoeg voor de videokaart. Je kan best kiezen voor een hele goedkope kast. Maar hou er wel rekening mee dat dit de basis is van een PC. Als de kast van rot kwaliteit is en daardoor breken er panelen af of hangen de harddisks slecht in de behuizing gaat dit zorgen voor een hoop extra lawaai. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
svenholtman Geplaatst November 18, 2009 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Auteur Delen Geplaatst November 18, 2009 maar past de geselecteerde kast "antec nsk" wel bij de rest of heeft diegene v/d offerte iets fout? ik snap t even gewoon niet haha jullie adviseren dus wel deze kast (of iig geen zo goedkoop mogelijke kast) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie