Spring naar bijdragen

Goedkoopste manier voor iPhone

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  3237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Graag zou ik een iPhone willen alleen wil ik eerst graag weten wat de goedkoopste manier is om er een te krijgen. Met het buitenland heb ik geen problemen.

Weet iemand iets???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 3.2k
  • Reacties 9
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Actief:  

Heej, dit gaat niet over de goedkoopste manier, maarja,

Ik wou een tijdje geleden ook goedkoop een iphone kopen, ik heb nou de nokia 5530 gekocht.

Ik heb het vergeleken met de iphone, en deze telefoon is eigenlijk veel mooier, en misschien zelfs beter, hier even een link wat ik net gevonden heb: http://5530xpressmusic.com/nokia-5530-xpressmusic-vs-apple-iphone-3gs/

Ik had laatsten een mooie pagina over waarom de 5530 beter zou zijn als de iphone, maar deze kan ik zo snel even niet meer vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 772

• Bijdragen:  2097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Heej, dit gaat niet over de goedkoopste manier, maarja,

Ik wou een tijdje geleden ook goedkoop een iphone kopen, ik heb nou de nokia 5530 gekocht.

Ik heb het vergeleken met de iphone, en deze telefoon is eigenlijk veel mooier, en misschien zelfs beter, hier even een link wat ik net gevonden heb: http://5530xpressmusic.com/nokia-5530-xpressmusic-vs-apple-iphone-3gs/

Ik had laatsten een mooie pagina over waarom de 5530 beter zou zijn als de iphone, maar deze kan ik zo snel even niet meer vinden.

Dit is gewoon appels met peren vergelijken.

Als je redelijk goedkoop een iPhone wil aanschaffen kan je het beste in België deze simlock vrij kopen.

Of eventueel bestellen via een online winkel die ze los aanbied zonder de koppelverkoop met T-Mobile.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 74
  • 2.1k

• Actief:  

Oké nouja je hoeft het er ook niet mee eens te zijn, maar ik maak gewoon ff de opmerking, dat je i.p.v. die iphone ook een telefoon kan kopen die even goed(of zelfs beter) is dan de iphone, voor maar 200 euro gewoon uit de winkel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 772

• Bijdragen:  2097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Oké nouja je hoeft het er ook niet mee eens te zijn, maar ik maak gewoon ff de opmerking, dat je i.p.v. die iphone ook een telefoon kan kopen die even goed(of zelfs beter) is dan de iphone, voor maar 200 euro gewoon uit de winkel.

Ik geef je ook geen ongelijk alleen de vergelijking klopt niet.

Voor de rest zijn het beide prima toestellen. Het is maar net waar je voorkeur naar uitgaat.

Wil je de mogelijkheid hebben gigantisch veel applicaties te kunnen downloaden via de App store zou je voor de iPhone kunnen gaan. Zijn toch weer puntjes waar Nokia nog niet breed in de markt mee ligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 74
  • 2.1k

• Actief:  

Oké mooi, nog even een tip, stel je vraag anders even op het volgende forum, daar heb je meer kans van slagen denk ik.

http://www.iphoneforum.nl/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 772

• Bijdragen:  3237
  • Waardering:   20
  • Actief:  

(apestaartje) Denisemaar, Ik wil graag een iPhone gewoon omdat het een iPhone is en ik die mooi en handig vindt. Die Nokia is ook wel mooi maar lijkt me niets.

(apestaartje) Releases, weet je misschien wat ze in België simlockvrij kosten? Kan ik de OS dan updaten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 3.2k

• Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Ik geef je ook geen ongelijk alleen de vergelijking klopt niet.

Voor de rest zijn het beide prima toestellen. Het is maar net waar je voorkeur naar uitgaat.

Wil je de mogelijkheid hebben gigantisch veel applicaties te kunnen downloaden via de App store zou je voor de iPhone kunnen gaan. Zijn toch weer puntjes waar Nokia nog niet breed in de markt mee ligt.

Ben ik niet helemaal met je eens. Al eens gekeken naar Nokia OVI ?

En wat te bedenken van al die third party sites die apps kosteloos aanbieden.

Met Nokia is heel veel mogelijk alleen men weet niet goed waar te kijken.

Iphone heeft itunes waar je alles mee kan doen Nokia heeft meerdere programma's waardoor je soms de bomen door het bos niet meer ziet.

Ik moet me dagelijks verdiepen in Nokia apps en oplossingen voor de klanten en er is meer voor te krijgen dan je denkt.

kijk eens op http://businesssoftware.nokia.com/bc_search.php

alleen daar al 426 originele apps.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Actief:  

@impy,

Die apps van die site die jij gaf,

Zijn die gratis?

En zo ja zitten daar nog een aantal nuttige apps tussen, die wel leuk zijn om te hebben?

Of word mijn nokia daar dan traag van als ik er apps op zet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 772

• Bijdragen:  4307
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

"http://5530xpressmusic.com/nokia-5530-xpressmusic-vs-apple-iphone-3gs/"

Lijkt wel op een site die pro-iphone is. Let ook op de url die mensen zijn voor de 5530 only.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4.3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...