Spring naar bijdragen

AOM + uitbreiding help!

Phairdy

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  157
  • Waardering:   15
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30
  • Was actief op:  Android

hallo daar ben ik weer :D

ik had laatst me age of mythology onder het stof vandaan gehaad e wilde het weer eens gaan spelen. (online natuurlijk). het bleek dat ik hem moest updaten naar 1.03v. helaas vraagt mijn computer nu als ik het spel wil startten om een cd-rom* terwijl er een originele cd-rom erin zit. ik vind dat maar vreemd en ik kan geen goede hulp krijgen van microsoft zelf. als iemand me hierbij kan helpen graag.

(het probleem is van toepassing bij zowel de uitbreiding -de Titans- als bij het basisspel)

sorry van de typfouten in andere posts me toetsebord is zo'n beetje naar zijn grootje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 15
  • 157
  • 1 maand later...
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  9
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

wel een maandje voorbij maarja ;) meschien dat je een crack download voor het spel en het dan probeert..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 9

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...