Gast depyromaan Geplaatst November 17, 2009 Delen Geplaatst November 17, 2009 Ik heb op de site www.cdwow.nl het spel section 8 gekocht, ik heb het spel geinstalleerd(geen cd-key nodig), maar toen ik online wilde gaf hij aan dat dat niet kon(gaat via games for windows live)(heb voor mijn xbox een silver account, kan dat uitmaken?), dus ik kijken games for windows live, en hij gaf aan dat ik het spel moet registreren met een cd-key(maar die heb ik niet), weet iemand wat ik moet doen om online ermee te kunnen? bvd, Niels Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie