Gast rolandjanssenn Geplaatst Maart 30, 2006 Delen Geplaatst Maart 30, 2006 ik heb een avi film omgezet naar dvd en gebrand op dvd maar ik heb geen geliud Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast eagles Geplaatst Maart 30, 2006 Delen Geplaatst Maart 30, 2006 graag iets meer info LOL welke film en welke versie hiervan? welk prog. heb je gebruikt om je avi om te zetten? en als je de film afspeelt op je pc wel geluid?? :laugh: leg even uit wat je gedaan hebt!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
buck55 Geplaatst April 3, 2006 Bijdragen: 11 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/15/07 Status: Offline Actief: Oktober 22, 2012 Delen Geplaatst April 3, 2006 ja indd anders kunnen we jullie niet helpen he;) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 11
Gast yildiray_a8 Geplaatst April 30, 2006 Delen Geplaatst April 30, 2006 ja indd anders kunnen we jullie niet helpen he;) hey makkers ik heb film(xvid-dvd) gedownload prachtige kwaliteit maar geen GELUID...Dus ik heb alerlei divx codes maar is er een pakket-programma waar inclusief geluidsporobleem kan opgelost worden? dank u groetjes Audi A8 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Erwin. Geplaatst April 30, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst April 30, 2006 SLD codec pack 2.2 ff googlen en u zult vinden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie