Hugoviool Geplaatst November 17, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/17/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 17, 2009 Hallo, Ik heb gewoon een (redelijk nieuw gekocht in April 2009) ps2. Ik koop altijd gewoon mijn games in de winkel, maar ik geloof dat dit goedkoper kan. Als ik voortaan cgames wil downloaden: -welk programma moet ik gebruiken om games te downloaden en te branden? -moet ik mijn ps2 laten ombouwen/ er zo'n 32 kaart in doen? -hoe werkt zo'n 32 kaart? -MOET ik met zo'n download programma per game betalen? Graag reaktie! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
svenholtman Geplaatst November 17, 2009 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst November 17, 2009 om te downloaden kun je gebruik maken van torrents: zelf gebruik ik het programma utorrent: http://www.duken.nl/content/view/39/24/. downloaden is GRATIS. je hoeft dus niets te betalen voor de game als die klaar is met dloaden kun je m branden met bijv nero. het lijkt me dat je ps2 omgebouwd moet worden. zelf heb ik geen ps dus daar kan ik helaas niet over meepraten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Hugoviool Geplaatst November 17, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/17/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 17, 2009 Oke, Ik heb ergens gelezen dat je je ps2 kan laten omboeuwen door er eenofandere 32 kaart in te doen. Hoe duur is zo´n ding? Waar kan ik er een kopen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
svenholtman Geplaatst November 17, 2009 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst November 17, 2009 google doet ook wonderen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Hugoviool Geplaatst November 17, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/17/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 17, 2009 Is gelukt met utorrent (via piratebay) call of duty 5 te downl. Kan ik hem dan al meteen branden? Moet ik het bestand nog vergroten/verklijnen? Met welk programma moet ik branden? Op wat voor een DVD moet ik branden? Bedankt! Hugoviool Post samenvoeging: november 17, 2009, 15:54:02 pm LAATSTE VRAAG Waarom moet je de memor 32 op je computer aansluiten??? Als je via je computer de games op je memor32 zet heb je toch geen gebrande games meer nodig??? Of moet je hem met een andere rede op de computer aansluiten??? Graag reaktie op deze en de vorige vraag. Alvast bedankt! Hugoviool Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie