flipmo92 Geplaatst November 16, 2009 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 16, 2009 hallo, ik heb de torrent the sims 3 Reloaded gedownd. iK heb een nieuwe macbook pro en probeer die dus te installeren. IK kan die installeren, ik heb een een juiste serial nummer maar wanner ik het spel wil spelen komt er het bericht dat ik met een niet officiele versie speel van the sims en komt er gewoon een scherm met foto van the sims en verandert er niets meer . iK denk dat het probleem ligt bij het laten werken van de crack maar hoe laat ik die werken op mijn mac want in de crack staan .exe bestanden(rld-sim3.exe en ts3.exe ????? of moet ik windows op mijn mac hebben om dit te laten werken ??? Alvast vriendelijk bedankt. O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Releases Geplaatst November 16, 2009 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst November 16, 2009 .exe Werkt sowieso niet samen met een mac. Ik ga even voor je Googlen voor een crack. Edit: Deze link zal je een heel end op weg helpen. http://www.youtube.com/watch?v=XA1Dn1nQEpI Succes! O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
flipmo92 Geplaatst November 16, 2009 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 16, 2009 Heb nog eens verder op youtube gezocht en vond dit filmptje : dit is de wijze hoe ik het spel moet installeren (volgens readme bestand) alleen heb ik geen transgaming map die normaal in de resources map zou moeten zitten ? of hoort die transgaming map bij de crack ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Releases Geplaatst November 16, 2009 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst November 16, 2009 Je zou inderdaad even bij de crack moeten kijken of daar die map bijzit. Ik heb helaas geen mac dus kan dit probleem niet her produceren. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
flipmo92 Geplaatst November 16, 2009 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 16, 2009 geen crack gevonden ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie