mamasan Geplaatst November 16, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/20/09 Status: Offline Actief: December 17, 2014 Delen Geplaatst November 16, 2009 hoi hoi, graag zou ik willen vragen of iemand weet waarom de dsi van mijn zoontje ineens niet meer opstart en een error weergeeft? bij het opstarten en aanklikken van de acekard, verschijnt er zwart beeld met het bericht: an error has occurred. press and hold the power button to turn the system off. please refer to the nintendo dsi operations manual for details bij de handleiding staat alleen dat ik contact met de nintendo service moet opnemen. het vreemde is dat mijn zoontje al maanden speelt op zn dsi, zonder problemen. wel zijn er onlangs nieuwe spellen opgezet, waaronder een spelletje die japans bleek te zijn? kan dat er mee te maken hebben? wie heeft er een tip? alvast bedankt voor het meedenken. groetjes san Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Joris. Geplaatst November 16, 2009 Bijdragen: 273 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/14/09 Status: Offline Actief: Maart 27, 2012 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst November 16, 2009 heeft hij een nieuwe update gedaan voor de dsi? dat maakt het kaartje ontzichtbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 273
mamasan Geplaatst November 16, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/20/09 Status: Offline Actief: December 17, 2014 Auteur Delen Geplaatst November 16, 2009 hoi, nee hij heeft geen update gedaan. ik heb dat toevallig net nog gevraagd. wel heeft hij een nieuw spel willen spelen die helemaal in het japans was. misschien daar iets verkeerds gedaan? san Post samenvoeging: november 18, 2009, 20:30:51 pm ter info... acekard had de geest gegeven. nu met nieuwe, werkt het weer. gr. san Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie