Gast nummer1dj Geplaatst Maart 30, 2006 Delen Geplaatst Maart 30, 2006 ik heb alles unpackt en het resultaat is een map met video ts en audio ts. wat is de volgende stap om alles als dvd te branden. ik heb nero 7premium. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Kenny Geplaatst Maart 30, 2006 Delen Geplaatst Maart 30, 2006 deze 2 mapjes gewoon in nero laden en op een leeg dvd schijfje branden en dan zou hij moeten werken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast eagles Geplaatst Maart 30, 2006 Delen Geplaatst Maart 30, 2006 hoop inderdaad dat het met je eerste dvdtje lukt!!!! Anders kun je hier altijd terecht met fout meldingen en andere vragen!! SUCCES Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 31, 2006 Delen Geplaatst Maart 31, 2006 k brand, vob bestanden altijd met het progje; vso divxtodvd,, dit progje kan niet alleen films omzetten maar ook branden! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast dark_JJ Geplaatst April 27, 2006 Delen Geplaatst April 27, 2006 ik heb 1 map staan en dat is video ts daar staan 51 bestanden in maar als ik hem dan brand dan kan me dvd speler hem niet afspelen terwijl als ik een map heb van een andere film met daarin 10 bestanden kan ik die wel gewoon kijken wat moet ik doen Greetz dark_JJ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Erwin. Geplaatst April 28, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst April 28, 2006 antwoord op jou vraag is al gegeven dark_jj http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,15/topic,14549.0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie