Spring naar bijdragen

Wie weet hoe deze film heet??

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo mensen,

ik heb een tijd geleden twee thrillers/horrors gezien en ik wil ze nog een keer zien,

maar het probleem is, dat ik de titels niet meer weet..

Ik zal proberen te vertellen waar de films over gaan.

De eerste film:

Er was een man en een vrouw. In het begin van de film komt er een politieman aan de deur

en die verteld dat haar man is overleden bij een auto ongeluk.

Ze is er helemaal kapot van,

maar de volgende dag wordt ze wakker naast haar man.

Ze snapt er niks van, maar is dolgelukkig.

Maar de volgende dag is hij er niet meer en blijkt hij toch 2 dagen geleden te zijn omgekomen.

Zo gaat het de hele film door.

Op een gegeven moment krijgt ze in de gaten hoe het zit.

Het is steeds een dag terug, maar de volgende dag is weer vooruit. (beetje lastig uit te leggen..)

Op de dagen dat haar man leeft, probeert ze te voorkomen dat hij verongelukt.

Omdat ze op de een of andere manier heeft kunnen achterhalen over hoeveel dagen hij onder de vrachtauto komt, kan ze het proberen tegen te houden.

Maar op de dag dat het gaat gebeuren, rijdt ze achter hem aan naar het werk (want hij wilde niet naar haar luisteren en ging tóch weg) ze bent hem op en zegt dat hij nu meteen naar de andere weghelft moet gaan rijden. Omdat zijn vrouw zo panisch doet, doet hij het toch maar. Dan komt er een spookrijder aan. Zij is opgelucht omdat ze denkt dat ze het heeft opgelost enzo, maar op dat moment komt er van de andere kant een vrachtauto aan en die rijdt hem alsnog aan.

Ook komt er in het midden van de film (ongeveer) in voor dat over alle spiegels op een dag allemaal doeken hangen en haar dochter gewond is. Ze weet niet hoe het kan en de mensen om haar heen ook niet. Dus wordt ze opgesloten in een inrichting ofzo, omdat ze denken dat zij haar dochter heeft verwond. Maar de volgende dag wordt ze thuis wakker en dan valt haar dochter door het raam. Vandaar dat er allemaal doeken op de spiegels hingen, want zij wilde niet dat haar dochter zichzelf zo zou zien met al die wonden van het glas.

De tweede film:

Daar weet ik niet meer zoveel van., maar wel dat het over twee meisjes (of vrouwen) gaat die ene zit bij een bende, maar die bende wil een van die vrouwen/meisjes vermoorden. De een zegt dat tegen de ander maar die gelooft dat niet ofzo. Ook heeft de een een kind die een dood musje weer levend kan maken en die tekende allemaal kinderen die dood waren (maar dat weet ik niet meer precies). Op een gegeven moment werd die ene vrouw achtervolgd door die bende. Die andere wilde haar helpen dus die ging er ook achteraan. Toen ze in een ondergronds station was, dacht die ene vrouw dat de bende die andere niet te pakken had gekregen, omdat ze op een bankje zat, maar toen ze dichterbij kwam, viel het hoofd eraf en was die vrouw dus dood..

Ik hoop dat iemand weet hoe deze films heten!

Groet,

Mariam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  314
  • Actief:  
  • Leeftijd:  51

De eerste film is volgens mij Premonition met Sandra Bullock en Julian McMahon.

Tweede weet ik helaas niet....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 314

De eerste film is volgens mij Premonition met Sandra Bullock en Julian McMahon.

Tweede weet ik helaas niet....

Jaah dankje dankje!!

Die zocht ik al heel erg lang!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Jeetje, ik ken die 2de film en heb me rot gezocht op google en opeens wist ik het weer!

Bless the Child, echt een top film!!!

http://www.imdb.com/title/tt0163983/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  2055
  • Waardering:   5
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

pff die tweede lijkt me best wel vet als ik die trailer zie:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1

Dankjee =D ben erg blij dat je ze hebt gevonden!

Ik dacht al dat Christina Ricci erin zat, ik keek bij films van haar, maar ik kon hem nóg niet vinden..

Jahah hij is ook echt super eng.

Groetjes,

mariam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Files 3.8 Nu Beschikbaar voor Download We zijn verheugd om aan te kondigen dat Files 3.8 nu beschikbaar is voor download! Deze nieuwste update van de populaire bestandsbeheerder voor Windows 10 en 11 introduceert een scala aan nieuwe functies die uw gebruikerservaring aanzienlijk zullen verbeteren. Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste vernieuwingen: Beheer Tags vanuit de Zijbalk U kunt nu eenvoudig tags beheren vanuit de zijbalk. Door met de rechtermuisknop op het taggedeelte te klikken, krijgt u de optie "Beheer tags" te zien. Hier kunt u tags aanmaken, verwijderen of bewerken, wat het organiseren van uw bestanden nog eenvoudiger maakt. Snelle Toegang tot Storage Sense Voor de frequente gebruikers van Storage Sense is er goed nieuws: Files 3.8 maakt het gemakkelijker om toegang te krijgen tot deze functie. U kunt Storage Sense openen via de Command Palette, een aangepaste snelkoppeling toewijzen, of met de rechtermuisknop op een schijf in de zijbalk of op de startpagina klikken. Ondersteuning voor Alternatieve Gegevensstromen Naast het lezen van alternatieve gegevensstromen, stelt Files 3.8 u nu ook in staat om deze te creëren. Met deze functie kunt u extra gegevens aan uw bestanden toevoegen zonder de primaire inhoud te wijzigen. Het aanmaken van alternatieve gegevensstromen is beschikbaar via het contextmenu (standaard uitgeschakeld), de Command Palette of een sneltoets. Nieuwe Acties Files 3.8 bevat nieuwe acties die toegankelijk zijn via de Command Palette of aangepaste sneltoetsen. Tot de nieuwe acties behoren het kopiëren van het pad naar de huidige map, het plakken van items vanuit het klembord als snelkoppelingen en het sluiten van alle tabbladen (Ctrl + Shift + W). Verbeteringen aan Archiveringsinstellingen De aangepaste instellingen voor bestandcompressie worden nu opgeslagen tussen sessies, waardoor uw archiveringsprocessen nog efficiënter worden. Overige Verbeteringen Hieronder vindt u de rest van de changelog: - De privacybeleid-URL is bijgewerkt. - De responsiviteit van de kaarten in de schijfwidget is verbeterd. - Een probleem opgelost waarbij een WSL-prompt soms tijdens het opstarten verscheen. - Een probleem opgelost waarbij het annuleren van slepen en neerzetten de geselecteerde items wist. - Een probleem opgelost waarbij bulk hernoemen de sorteervolgorde niet volgde. - De plaatsing van het contextmenu op de startpagina is gecorrigeerd. U kunt Files downloaden via de Microsoft Store via  deze link De app is ook gratis beschikbaar op de officiële website. We hopen dat u geniet van de nieuwe functies en verbeteringen in Files 3.8 en dat deze update uw bestandsbeheerervaring naar een hoger niveau tilt!

bikerbob

Geplaatst

Probeer eens opnieuw te registreren.
  • Recente prestatie

• aVoid2 heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...