Gast n03Porgo Geplaatst Maart 30, 2006 Delen Geplaatst Maart 30, 2006 Nou eeh ik ben dus nieuw hier, mijn real-life naam is Noel Schilleman en ik woon in zuid holland en ik zit in een clan genaamd porgo (www.porgo.nl) ik ben 15 jaar en doe VMBO T ik heb trouwens ook nog een vraagje, als ik mijn profiel wil wijzigen moet ik mijn gebruikersnaam invoeren maar daar staat geen invulbalkje :pinch: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 30, 2006 Delen Geplaatst Maart 30, 2006 welkom nop klopt nickchange kan je aanvragen in het forum nickchange. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 30, 2006 Delen Geplaatst Maart 30, 2006 Of mail bij prive berichten naar DukeN ! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Eagles Geplaatst April 21, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst April 21, 2006 ik denk ook niet dat het de bedoeling is dat je steeds je naam gaat verandren zoals jou dat op dat moment meezit!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie