Dutch-pirate Geplaatst November 14, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 14, 2009 Hallo, Ik heb een tijd geleden battlefield 2142 gedownload en vandaag heb ik patch 1.50 gedownload , omdat er veel nieuwe mappen bijzitten enzo. Maar nu mijn probleem: Ik kan via dat profile ding van razor , er niet meer inkomen! Weet iemand een oplossing? Bedankt. Post samenvoeging: november 14, 2009, 18:30:29 pm *BUMP* Iemand???? :-\ Had meer verwacht van dit forum , maar wat ik verwacht is niet de werkelijkheid. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Robbert Geplaatst November 14, 2009 Bijdragen: 2725 Waardering: 21 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/22/07 Status: Offline Actief: Maart 10, 2018 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst November 14, 2009 Uhhm. Geduld. Je hebt nog geen eens twee uur gewacht op een antwoord. :-[ En een kick kan volgens mij pas na 2 of 3 dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 2.7k
Dutch-pirate Geplaatst November 14, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 14, 2009 Uhhm. Geduld. Je hebt nog geen eens twee uur gewacht op een antwoord. :-[ En een kick kan volgens mij pas na 2 of 3 dagen. Ontopic: weet je een oplossing? Oftopic: mooi dat ik nog geen kick kan krijgen dan, maar je moet ook Ontopic blijven toch? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Robbert Geplaatst November 14, 2009 Bijdragen: 2725 Waardering: 21 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/22/07 Status: Offline Actief: Maart 10, 2018 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst November 14, 2009 Als ik een oplossing wist, had ik je die natuurlijk gegeven. Maar jammer genoeg weet ik het niet. Of probeer is zonder die patch en wat je ook nog is kan proberen, is om de patch eerst te verwijderen en dan weer te installeren. En, ja. Tuurlijk moet je ontopic blijven, als je zo graag offtopic over iets anders wilt praten. Maak je daar ook meer een topic over. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 2.7k
Dutch-pirate Geplaatst November 14, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 14, 2009 Als ik een oplossing wist, had ik je die natuurlijk gegeven. Maar jammer genoeg weet ik het niet. Of probeer is zonder die patch en wat je ook nog is kan proberen, is om de patch eerst te verwijderen en dan weer te installeren. En, ja. Tuurlijk moet je ontopic blijven, als je zo graag offtopic over iets anders wilt praten. Maak je daar ook meer een topic over. Heb op een ander forum gevraagd en hij zei het volgende: 'Haal netwerk kabel eruit' ;D Beter gezegd: Netwerk adapter uitschakelen! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Robbert Geplaatst November 14, 2009 Bijdragen: 2725 Waardering: 21 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/22/07 Status: Offline Actief: Maart 10, 2018 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst November 14, 2009 Mooi! Je probleem is dus nu opgelost? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 2.7k
Dutch-pirate Geplaatst November 16, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 16, 2009 Mooi! Je probleem is dus nu opgelost? Ja eigenlijk wel! Bedankt voor antwoorden , als enige! +1 voor tommigun -1 voor alle andere gebruikers Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Robbert Geplaatst November 16, 2009 Bijdragen: 2725 Waardering: 21 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/22/07 Status: Offline Actief: Maart 10, 2018 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst November 16, 2009 Tnxs, dan kan je hier nu zelf een slotje opzetten. En anders doet een Mod het wel voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 2.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie