Spring naar bijdragen

Left 4 Dead 2 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB

snor1991

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  618
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

left_4_dead-2.jpeg

Info

Left 4 Dead 2 is een first-person shooter voor Windows en Xbox 360, en een vervolg op Left 4 Dead. Het is ontwikkeld en uitgegeven door Valve Software Corporation, het maakt gebruik van de Source engine. Het spel werd met een trailer aangekondigd op de E3 en zal uitkomen op 17 november 2009.

Plot

Het spel speelt zich af in het Zuidelijke Verenigde Staten, beginnend in Savannah, Georgia en eindigend in New Orleans, Louisiana. Er worden vier nieuwe overlevende geïntroduceerd waarvan het achtergrondverhaal wordt verteld in een gelijke manier als in het eerste deel. De overlevende zijn Coach, een high school voetbal trainer, Rochelle, een verslaggever voor een lokaal kabelbedrijf, Ellis, een mecanicien, en Nick, een gokker en oplichter.

Gameplay

Het spel zal vijf nieuwe campagnes bevatten. Naast de geïnfecteerde van het vorige deel zullen er nieuwe klassen, een daarvan is de Charger, een wezen dat de overlevende hun balans voor een moment kan laten verliezen. Bestaande types krijgen enkele wijzigingen, waaronder zombies die immuun zijn voor vuur, en de zwervende heks die door het level zwerft totdat ze wordt gestoord door de spelers.

Er worden ook nieuwe wapens geïntroduceerd, waaronder een braadpan, een bijl, een honkbalknuppel, een kettingzaag, en ook worden de wapens uit het vorige deel bijgewerkt. De kunstmatige intelligentie regisseur wordt ook verbeterd om meer participatie bij spelers aan te moedigen, het dwingt spelers door moeilijke gedeelten om een extractiepunt te bereiken, en het vermogen om elementen van het level te veranderen.

[img width=620 height=387]http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/100/1001544/left-4-dead-2-20090707095709985_640w.jpg

Home Page

http://www.l4d.com/

Demo

http://www.nzbindex.nl/search/?q=(Left+4+Dead+2+Demo+%2F60]&age=&max=25&sort=agedesc&minsize=&maxsize=&poster=&nfo=&hidespam=0&hidespam=1&more=0

Extra pars:

http://www.nzbindex.nl/search/?q=(Left+4+Dead+2+Demo+%2F4]&age=&max=25&sort=agedesc&minsize=&maxsize=&poster=&nfo=&hidespam=0&hidespam=1&more=0

Directe link naar nzb bestand van een gratis te downloaden demo is niet illegaal, lijkt me.

[img width=620 height=255]http://www.8bitjoystick.com/left_4_dead_2_impressions.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 14
  • 618
  • Reacties 27
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Heeft iemand al de demo gespeeld ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Ja ik,

vond de demo echt geweldig (Xbox 360). Je hebt 3 levels die nog best pittig zijn voor een demo die kan je online doen maar ook in je eentje. Nieuwe wapens zijn echt fantastisch, weer verschillende shotguns en magnums maar ook snipers en assault rifles. Ga hem sowieso downloaden nog vetter dan het eerste deel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Actief:  

Wat is het verschil met het eerste deel ??? Heb deel 1 ook gespeeld maar vond dat een beetje tegen vallen omdat er totaal geen verhaal in zit, het was alleen maar dom weg zombie,s knallen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Actief:  

Hmm ja dan is het waarschijnlijk niet de game voor jouw :P

dit is gewoon een brute knal game en teamwork. Echt een heel verhaal zoals bij Assassins Creed 2 zit er niet echt in, is natuurlijk nog maar de demo dus kan dat het wel komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Actief:  

Het hoeft niet een uitgebreid verhaal te zijn maar bij deel 1 was het gewoon ga van a naar b en overleef voor de rest hoede je niks te doen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Kan niet wachten op L4D 2. Dit keer heb je ook melee-wapens. Lekker met een bijl infecteds doodhakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Bijdragen:  4307
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Het hoeft niet een uitgebreid verhaal te zijn maar bij deel 1 was het gewoon ga van a naar b en overleef voor de rest hoede je niks te doen 

Zoals JFK al zei dan is het niet echt een spel voor jou. Want dit gebeurt natuurlijk weer in deel 2.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4.3k

• Actief:  

Nog maar paar dagen toch? 3 als het goed is.

Het is inderdaad weer lekker knallen en met elkaar samenwerken. Wat op zich lekker is aangezien je ook is een keer wat anders hebt dan CoD of OF2. Door nieuwe wapens en verbeterde features is het ook een leuke game die spannend kan zijn.

Misschien niet de beste game van dit jaar, maar lekker om erbij te hebben :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

Mwah Assassin's Creed heeft prioriteit voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4.3k

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Ik ga hem zeker nog wel spelen. Deel 1 vond ik wel lachen, maar de houdbaarheidsdatum van L4D is erg kort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Bijdragen:  1626
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Ik ben hem nu aan het downloaden voor mijn xbox 360.

Wel leuk als je niks te doen hebt, kan je ff lekker zombies gaan knallen  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.6k

• Bijdragen:  7

heeft iemand link waar ik hem kan downloaden op the pirates bay?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 7

• Actief:  

Ga naar thepiratebay.org en type daar Left_4_Dead_2-Razor1911-[tracker.BTARENA.org]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik heb deeltje 1 gekocht en heb me er kostelijk mee vermaakt. Echt een top Game. In deel 2 heb ik wat uren in de demo zitten die ook erg goed aanvoelt. Maar ik heb me order geannuleerd omdat ik nu ook al MW2 hebt liggen waar ik niet eens zoveel tijd voor hebt.

Deel 2 zal ik straks zeker weer kopen als hij wat in prijs is gedaald.

@ snor1991, plaats nog even wat leuke screenshots in de startpost ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Gister gespeeld en ik vond het niet echt een  "wow" factor hebben. Ik vond het echt heel veel op het eerste deel lijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4.3k

• Bijdragen:  7

Ga naar thepiratebay.org en type daar Left_4_Dead_2-Razor1911-[tracker.BTARENA.org]

Ik kan helemaal niks zoeken op TPB ik krijg telkens : Search engine overloaded, please try again in a few seconds

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 7

• Actief:  

Dan zou ik even die link bij mininova intypen, daar hebben ze hem ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Bijdragen:  160
  • Leeftijd:  31

Left 4 dead 2. Meteen toen die uit was heb ik hem gekocht ik heb er zoon 3 dagen mee gespeeld en ik vind het een super spel. vette wapens leuke nieuwe monsters enz. maar nu heb ik een probleem. laats d8 ik zo weer ff lekker wat zombies knallen en nu doet mijn l4d2 het niet meer. ik heb met geïnstalleerd via steam en krijg de volgende meldingen: zolas je kan zien helemaal 100% niks mis mee error1.png

dan klik ik er dubbel op krijg ik deze melding maar hij gaat niet verder dan 1% error2.png

uiteindelijk krijg ik dan weer een incomplete installation melding error3.png

en word door verwezen naar deze site waar dit als op lossing staat.

[img width=620 height=196]http://i367.photobucket.com/albums/oo119/Devilnl/error4.png

ik heb dit natuurlijk al lang geprobeerd alleen zonder succes ): Nu vroeg ik me af of een van jullie dit misschien ook heeft of dat iemand een oplossing heeft. iig wel een leuk spel maar het zou nog leuker zijn als ik hem weer kan spelen

Qlimax :duivel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 160

• Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Mischien download ik wel een keer die demo die je bij steam ziet en dan kijken wat ik er van vindt  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3
  • 515
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

mrchrisftw, wat je zou kunnen proberen is een herinstallatie van Steam en het verwijderen van de huidige steam folder. Dan ben je weer "schoon" en zou het weer moeten werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  618
  • Waardering:   14
  • Actief:  

Screenies @ start pots :)

Ziet er idd beter uit ja ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 14
  • 618
  • 2 maanden later...

• Bijdragen:  25
  • Leeftijd:  33

weet iemand waar ik deze kan afhale :o geen demo e de torrent want moet dit spel hebbe :o :o  :D :crazy: :gamer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 25

• Bijdragen:  949
  • Waardering:   113
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

download de orginele game en hier de online tut:

http://blog.theevilpc.com/2009/11/how-to-update-and-play-left-4-dead-2-no.html

Heb er minstens al 40uur online mee gespeeld super chill

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 949

• Bijdragen:  25
  • Leeftijd:  33

oke thnx ;)

kzal eens zien :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 25

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Files 3.8 Nu Beschikbaar voor Download We zijn verheugd om aan te kondigen dat Files 3.8 nu beschikbaar is voor download! Deze nieuwste update van de populaire bestandsbeheerder voor Windows 10 en 11 introduceert een scala aan nieuwe functies die uw gebruikerservaring aanzienlijk zullen verbeteren. Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste vernieuwingen: Beheer Tags vanuit de Zijbalk U kunt nu eenvoudig tags beheren vanuit de zijbalk. Door met de rechtermuisknop op het taggedeelte te klikken, krijgt u de optie "Beheer tags" te zien. Hier kunt u tags aanmaken, verwijderen of bewerken, wat het organiseren van uw bestanden nog eenvoudiger maakt. Snelle Toegang tot Storage Sense Voor de frequente gebruikers van Storage Sense is er goed nieuws: Files 3.8 maakt het gemakkelijker om toegang te krijgen tot deze functie. U kunt Storage Sense openen via de Command Palette, een aangepaste snelkoppeling toewijzen, of met de rechtermuisknop op een schijf in de zijbalk of op de startpagina klikken. Ondersteuning voor Alternatieve Gegevensstromen Naast het lezen van alternatieve gegevensstromen, stelt Files 3.8 u nu ook in staat om deze te creëren. Met deze functie kunt u extra gegevens aan uw bestanden toevoegen zonder de primaire inhoud te wijzigen. Het aanmaken van alternatieve gegevensstromen is beschikbaar via het contextmenu (standaard uitgeschakeld), de Command Palette of een sneltoets. Nieuwe Acties Files 3.8 bevat nieuwe acties die toegankelijk zijn via de Command Palette of aangepaste sneltoetsen. Tot de nieuwe acties behoren het kopiëren van het pad naar de huidige map, het plakken van items vanuit het klembord als snelkoppelingen en het sluiten van alle tabbladen (Ctrl + Shift + W). Verbeteringen aan Archiveringsinstellingen De aangepaste instellingen voor bestandcompressie worden nu opgeslagen tussen sessies, waardoor uw archiveringsprocessen nog efficiënter worden. Overige Verbeteringen Hieronder vindt u de rest van de changelog: - De privacybeleid-URL is bijgewerkt. - De responsiviteit van de kaarten in de schijfwidget is verbeterd. - Een probleem opgelost waarbij een WSL-prompt soms tijdens het opstarten verscheen. - Een probleem opgelost waarbij het annuleren van slepen en neerzetten de geselecteerde items wist. - Een probleem opgelost waarbij bulk hernoemen de sorteervolgorde niet volgde. - De plaatsing van het contextmenu op de startpagina is gecorrigeerd. U kunt Files downloaden via de Microsoft Store via  deze link De app is ook gratis beschikbaar op de officiële website. We hopen dat u geniet van de nieuwe functies en verbeteringen in Files 3.8 en dat deze update uw bestandsbeheerervaring naar een hoger niveau tilt!

bikerbob

Geplaatst

Probeer eens opnieuw te registreren.
  • Recente prestatie

• aVoid2 heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...