Gast nikon Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 Dag allemaal, ik heet Frank en ben nieuw op Forum, 42 jaar oud en woonachtig in Groningen. Het gebruik van forums is voor mij vrij nieuwe bezigheid. Ach, we zien wel hoe het gaat. Ik hoop in ieder geval dat jullie mij kunnen helpen bij eventuele vragen. ajuus maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 welkom frank uiteraard wij zijn er om jou te helpen heb je vragen brand los Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast nikon Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 Hoi ImpY, leuk van je om zo laat nog mij welkom te heten. Een vraag heb ik al op forum gezet zoals je ziet. Wellicht kun jij mijn Newsleechter weer draaiende krijgen? Ik zoek dus key nummer Enfin, KWW (kieken wat word= gronings voor: we zien wel) ik ga nu maar eens slapen, moet morgen 6 uur op slaap ze :side: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 hey ik had je vraagje al gelezen en helaas kan ik je niet helpen cracksearcher is nog nie up to date denk haha die kan maar tot 1.5 vinden :S Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Maart 30, 2006 Delen Geplaatst Maart 30, 2006 nou, aan iedereen in dit SubForum hierbij WELKOM! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Maart 30, 2006 Delen Geplaatst Maart 30, 2006 we KKW opt forum, iig welkom :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast antigua Geplaatst Maart 30, 2006 Delen Geplaatst Maart 30, 2006 Hi frank Wellicht kun jij mijn Newsleechter weer draaiende krijgen? Ik zoek dus key nummer http://www.serialportal.com/search.php?serial=newsleecher&x=0&y=0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast eagles Geplaatst April 3, 2006 Delen Geplaatst April 3, 2006 nikon schreef: Dag allemaal, ik heet Frank en ben nieuw op Forum, 42 jaar oud en woonachtig in Groningen. Het gebruik van forums is voor mij vrij nieuwe bezigheid. Ach, we zien wel hoe het gaat. Ik hoop in ieder geval dat jullie mij kunnen helpen bij eventuele vragen. ajuus maar weer. welkom, al sje even niks te doen hebt kun je ookmeedoen aan diverse spelletjes hier op het forum!! Of natuurlijk andere mensen uit de puree proberen te halen!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie