mtwjoosten Geplaatst November 13, 2009 Bijdragen: 29 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/09/09 Status: Offline Actief: November 17, 2012 Delen Geplaatst November 13, 2009 Hey, ik wil een private server gebruiken voor wow maar het mislukt steeds. ik probeerde reeds wowbeez maar als ik alle stappen had gedaan gaf hij nog de melding dat ik een account op blizzard moet maken. wil iemand mij vertellen in stappen wat ik moet doen plz. ik gebruik het liefst wowbeez! ik heb wrath of the lich king nog niet geinstalleerd maar is dat een probleem? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 29
dinges123 Geplaatst November 15, 2009 Bijdragen: 213 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/05/09 Status: Offline Actief: Mei 25, 2014 Delen Geplaatst November 15, 2009 Ja eerst al de delen installeren Realmlist.txt wijzigen naar server IP. Dan delete je de cache en WTF folder. Dan moet je zorgen dat je de update hebt die de server heeft. Daarna moet je zorgen dat je niet perongeluk de launcher start. En dan gwoon op wow.exe klikken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 213
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie