Sillysauce Geplaatst November 13, 2009 Bijdragen: 66 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 13, 2009 Tijdens het uitpakken van een spel is Grabit automatisch gepauzeerd vanwege te weinig schijfruimte. als ik Grabit nu weer start staat er niets in wat dus lijkt op dat het al geheel uitgepakt is Tijdens installatie van het spel vraagt de installer echter om disk2 die ik niet terugvindt? Wel staat er in de 'downloadmap' nog een RAR-bestand. ik denk dat ik het uitpakken weer moet oppikken om disk2 te extracten maar hoe doe ik dat? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 66
marco1 Geplaatst November 13, 2009 Bijdragen: 658 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/08 Status: Offline Actief: Mei 22, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst November 13, 2009 Pak hem gewoon uit met winrar: http://www.duken.nl/content/view/68/24/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 658
Sillysauce Geplaatst November 13, 2009 Bijdragen: 66 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 13, 2009 Had verkeerd gekeken en het anders opgelost. En wel door de hele handel opnieuw uit te pakken. In de 'Extracted'-map stond maar 1 Iso-bestand(disk1) maar in de 'Download'-map stonden de originele RAR-bestanden nog. Nogmaals uitpakken op een andere lokatie en toen kreeg ik disk2 ook tevoorschijn. tanx. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 66
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie