Spring naar bijdragen

Verder uitpakken? Ik mis nog wat..

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  66
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Tijdens het uitpakken van een spel is Grabit automatisch gepauzeerd vanwege te weinig schijfruimte.

als ik Grabit nu weer start staat er niets in wat dus lijkt op dat het al geheel uitgepakt is

Tijdens installatie van het spel vraagt de installer echter om disk2 die ik niet terugvindt? Wel staat er in de 'downloadmap' nog een RAR-bestand.

ik denk dat ik het uitpakken weer moet oppikken om disk2 te extracten maar hoe doe ik dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 66
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  658
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Pak hem gewoon uit met winrar: http://www.duken.nl/content/view/68/24/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 658

• Bijdragen:  66
  • Actief:  Nooit

Had verkeerd gekeken en het anders opgelost. En wel door de hele handel opnieuw uit te pakken.

In de 'Extracted'-map stond maar 1 Iso-bestand(disk1) maar in de 'Download'-map stonden de originele RAR-bestanden nog.

Nogmaals uitpakken op een andere lokatie en toen kreeg ik disk2 ook tevoorschijn.

tanx.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 66

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...