Spring naar bijdragen

Beste videokaart voor rond de 135-140 euro

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  357
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Hallo mensen.

Ik heb een nieuwe pc besteld, maar de HD5770 was erg slecht leverbaar, dus kan ik de order wijzigen, en een andere kiezen. Nu kan ik hem van een ander merk nemen (Club 3D), maar na wat zoek werk te hebben gedaan zag ik dat de HD5770 het vaak verloor van de andere videokaarten die ouder en goedkoper waren. Maar wat is dus de beste videokaart voor eigenlijk maximaal 140 euro?

Groetjes Jamie :peace:

btw, ik weet niet hoe lang ik nog heb om de order te wijzigen (bij Azerty besteld), iemand hier ervaring mee?

Post samenvoeging: november 13, 2009, 15:38:10 pm

Ik heb namelijk ook gelezen dat na een paar maanden driver update's de HD5770 weer veel efficiënter kan werken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 357
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Beantwoord via PM. Slotje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...