buck55 Geplaatst Maart 29, 2006 Bijdragen: 11 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/15/07 Status: Offline Actief: Oktober 22, 2012 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 Hey Ik zit hier met een probleem en ik hoop dat jullie me kunnen helpen ik heb vandaag Red Alert 2 gedownload...en die wil ik openen met Deamon Tools maar als ik dan in het installatie menu kom dan druk ik op installeren en dan geeft hij aan: U was bezig met een berwerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. Het is dus al zoals jullie weten een .mds File maar als ik dan ook in Mijn Computer kijk dan geeft hij aan bij details als ik op het icoontje: - Bestandstype: CDFS - Beschikbaar : 0 Bytes - Totale Grote : 607 MB Maar als ik die .mdf bestand wil openen dan werkt die niet, want dan geeft hij aan: Windows kan de schijf niet lezen. Deze is mogelijk beschadigd of de schijf is een indeling die niet compitabel is met windows. Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen.. Mvg, Nikki áka Takkes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 11
Gast Hazara Geplaatst Maart 30, 2006 Delen Geplaatst Maart 30, 2006 volgens mij is die mds file niet goed k zou hem overnieuw downloaden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
buck55 Geplaatst April 3, 2006 Bijdragen: 11 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/15/07 Status: Offline Actief: Oktober 22, 2012 Auteur Delen Geplaatst April 3, 2006 Al gedaan maar werkt nog steeds niet Maar ja dan maar even verder zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 11
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie