Jacob Geplaatst November 12, 2009 Bijdragen: 731 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/08 Status: Offline Actief: December 25, 2014 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst November 12, 2009 als ik het progamma opstart krijg ik steeds dit: Please restart SABnzbd with a different port number. Press Startkey+R and type the line (example): "C:\Program Files\SABnzbd\SABnzbd.exe" --server localhost:8082 If you get this error message again, please try a different number. en als ik nummer 8082 gebruik krijg ik te zien dat ik 3 moet proberen. en als ik er eindelijk in ben download ie een halfe minuut en daarna kan ie niet meer vebinden. het is al gelukt... slotje Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 731
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie