XfanX Geplaatst November 11, 2009 Bijdragen: 87 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/03/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst November 11, 2009 Hoi, ik heb een vraagje, want een maat van mij heeft een (gedownloade) xbox 360 game gekocht. Dat spel zou ik graag willen branden. Mijn vraag is dan ook, hoe kopieër ik een xbox 360 spel? Ik heb wel al een tutorial gevonden waarin uitgelegd wordt hoe je de game moet branden (als je hem zelf gedownload hebt). Dus hoe krijg ik het spel van de DVD op pc en hoe moet ik hem dan branden? Link tutorial: http://www.xbox360spellenbranden.nl/tutorial.html Als ik hem dan op PC heb, kan ik hem dan op dezelfde manier branden als in de tutorial staat? Ik had zelf al even gegoogled maar kon niets vinden wat me verder hielp. Ik ben zelf al wat verder gekomen... Ik heb nu een .iso en een .mdf op de PC staan. Die .mdf moet ik bij imgburn selecteren, dan brand hij de .iso wel. Nu heb ik alleen nog het punt van de layer brake die moet namelijk bij een download erin gezet worden omdat het een DL dvd is. Mijn vraag is nu of dat ook nog moet/kan als je het hebt bij een img van een dvd. Moet ik die opnieuw instellen of is dat niet nodig? Alvast bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 87
marco1 Geplaatst November 11, 2009 Bijdragen: 658 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/08 Status: Offline Actief: Mei 22, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst November 11, 2009 Eerst zou ik het spel even door abgx halen voor de veiligheid: http://www.abgx.nl/tutorial.html. Als je geen dvd-bestand selecteerd wel een layer break instellen. Hoe dit moet staat in de handleiding die jij aan het volgen was. Maar als je het spel door abgx haalt maakt hij zelf een dvd-bestand. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 658
XfanX Geplaatst December 9, 2009 Bijdragen: 87 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/03/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Auteur Delen Geplaatst December 9, 2009 Ok dankjewel voor antwoord... ik heb gwoon layer break ingesteld en het werkt... alleen nu is mijn (3e) xbox 360 net overleden > Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 87
marco1 Geplaatst December 9, 2009 Bijdragen: 658 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/08 Status: Offline Actief: Mei 22, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst December 9, 2009 Hoe doe je dat? Boos dat je game-over was? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 658
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie