Gast taccer Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 Hello... Ik download met Azureus en krijg bij downloaden nu steeds de melding: Fout: Onvoldoende schijfruimte beschikbaar ! Ik download maar 1, a 2 torrents tegelijk. ik weet dat de desbetreffende benodigde ruimte direct gereseveerd wordt. Heb het 10-voudige aan ruimte op de schijf over !!!! Ik verwijder op tijd om ruimte te besparen. heb een gig aan RAM geheugen. ik heb de torrent eens opnieuw gedownload...helpt niet, ook niet na het verwijderen van de oude torrent en data. .. ook niet na het defragmenteren van de schijf. Laat Azureus soms nog onzichtbare files achter die ruimte opslokken ? Wie het weet ..... Groeten Taccer XP Pro P4 - 2.6mHz 1Ghz Ram Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 de torrent stoppen en weer aanzette zo dee ik da Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast taccer Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 da hak ook gedaan maar nu een uur weer hetzelfde liedje ook \"geforceerd downloaden\" laat het afweten na een tijdje. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 dan doe je de heletijd stoppen en doorgaan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast taccer Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 Thx C4 , dat doek al een tijdje. Maar ik zoek natuurlijk de oorzaak en een oplossing. Geen pleister voor deze wond. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 check anders de wiki pagina van azureus Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie