Gast jhon010 Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 sinds ik nero7 heb geprobeerd,en terug ben gegaan naar 6,krijg ik na de rar bestanden via extract files,geen goede video_ts map bij alle vob bestanden staat dvdfilm of neroshowtimefile dus branden lukt voor geen meter wie kan mij helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 dus als ik het goed begrijp, zit je video_ts map vol met vob files die worden geopend met neroshowtime. volgens mij moet dat geen probleem zijn, heb ik ook, maar met nero kan je ze gewoon branden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast jhon010 Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 klopt, ik kan ze dus wel afspelen via neroshowtime,maar echter met branden,word er geen video_ts map ,waar je de vob bestanden normaal heen sleept aangemaakt Omdat ik op jou manier nog nooit gebrand hebt, zal ik dus wel de nodige fouten maken,krijg dus foutmeldingen ,maar graag hoor ik van jou ,hoe je brand en welke vob files je toevoegt bedankt alvast voor je reactie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 die vob bestande moet je gewoon op een dvd zette Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast jhon010 Geplaatst Maart 30, 2006 Delen Geplaatst Maart 30, 2006 heb ik dus al geprobeerd,en krijg dan n dvd ,die opent met n video_ts map,waar dan al die vob bestanden staan,die aanklikken en hij gaat spelen,maar dat kan niet de bedoeling zijn,dus iets doe ik niet goed Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Maart 30, 2006 Delen Geplaatst Maart 30, 2006 je moet ze ook niet branden met Nero Data schijf maken, maar met DVD video maken of zoiets, dit staat onder het kopje Foto en Video Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast jhon010 Geplaatst Maart 30, 2006 Delen Geplaatst Maart 30, 2006 thnx ,maar brand niet voor het eerst,dus ga geen vobbestanden op data branden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie