Spring naar bijdragen

geen goede video_ts map

Gast RDM

Aanbevolen reactie

sinds ik nero7 heb geprobeerd,en terug ben gegaan naar 6,krijg ik na de rar bestanden via extract files,geen goede video_ts map

bij alle vob bestanden staat dvdfilm of neroshowtimefile

dus branden lukt voor geen meter

wie kan mij helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

dus als ik het goed begrijp, zit je video_ts map vol met vob files die worden geopend met neroshowtime.

volgens mij moet dat geen probleem zijn, heb ik ook, maar met nero kan je ze gewoon branden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

klopt, ik kan ze dus wel afspelen via neroshowtime,maar echter met branden,word er geen video_ts map ,waar je de vob bestanden normaal heen sleept aangemaakt

Omdat ik op jou manier nog nooit gebrand hebt, zal ik dus wel de nodige fouten maken,krijg dus foutmeldingen ,maar graag hoor ik van jou ,hoe je brand en welke vob files je toevoegt

bedankt alvast voor je reactie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

heb ik dus al geprobeerd,en krijg dan n dvd ,die opent met n video_ts map,waar dan al die vob bestanden staan,die aanklikken en hij gaat spelen,maar dat kan niet de bedoeling zijn,dus iets doe ik niet goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

je moet ze ook niet branden met Nero Data schijf maken, maar met DVD video maken of zoiets, dit staat onder het kopje Foto en Video

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...