Huismus Geplaatst November 10, 2009 Bijdragen: 473 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Delen Geplaatst November 10, 2009 Hoi Weet misschien iemand hier of de Twilight hack ook voor een wii is met 4.2E? Ik heb wel een beetje op het internet gekeken maar dan krijg ik alleen maar 4.1E te zien ;o Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 473
jeromol Geplaatst November 11, 2009 Bijdragen: 33 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/07/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 11, 2009 ja hoor ik heb er wel en ik ben erin gelaagd na hard werken om 4.2e en zelfs backup launcher ook!! Alles compleet wii programma met stap voor stap hoe je moet doen en 3 programma voor wii 1 zijn voor updates weghalen voor de games en tweede zijn voor wii die veilig kunt zpelen en lezen en de laaste is burn die kopieren kan.. succes en het kost 35 euro compleet. OImdat ik heb al hele week mee hard gewerkt en gemaakte programma's voor de wii!! ga je mee akkoord om me over te gaan maken in me rekeningen en dan krijgt je van mij zo!! laat me maar weten jeroen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 33
Huismus Geplaatst November 12, 2009 Bijdragen: 473 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Auteur Delen Geplaatst November 12, 2009 Ik doe het liever zelf voor die €35,-. Het is allemaal niet zo moeilijk maar het werkt gewoon niet en daar vraag ik hulp naar. Maar toch bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 473
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie