harry manback Geplaatst November 9, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/09/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 9, 2009 Hallo allemaal Ik heb hier een stel avi divx filmpjes liggen welke ik graag naar een DVD wil branden. Via via ben ik convertxtoDVD (versie 4) tegengekomen. Je kan er geweldig veel mee ben ik achter gekomen, maar ik heb 1 ergernis. Als ik de avi bestanden omzet naar DVD en ik ga deze bekijken krijg ik altijd een menu voor audio ondertitels en dergelijke. Zelfs als ik geen ondertiteling heb of audiokeuze krijg ik eerst een menu waarin ik dan kan kiezen afspelen of terug gaan naar het hoofdmenu. Ik ben al aan het klooien geweest met de menu instellingen, maar ik krijg deze er niet uit. Deze instellingen gaan over root menu en ik wil geen titel menu Weet iemand hoe ik dit menutje weg kan krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
svenholtman Geplaatst November 9, 2009 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst November 9, 2009 denk dat het hieraan ligt. staan deze 2 vinkjes aan (zie screen) het ligt denk ik aan het vinkje van het rootmenu wat je denk ik niet aan hebt staan [verwijderd door de beheerder] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
harry manback Geplaatst November 9, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/09/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 9, 2009 Die 2 vinkjes staan wel aan. Ik heb ook al van allerlei combinaties van vinkjes geprobeerd, maar geen verschil. Ik heb ff gekeken tijdens het converteren, maar het is dus het root menu wat ik niet wil hebben. Of ik nu wel of niet een vinkje er voor heb staan hij maakt hem gewoon aan en slaat deze dus ook niet over. Of het moet aan mijn player liggen (VLC Media player, hiermee open ik dan de map waarin de dvd bestanden staan). Als ik nu Convertx2dvd de DVD als iso bestand laat branden, en ik mount deze met daemontools (dus dat ie als een apart station gezien word) dan speelt ie de DVD wel af zonder rootmenu. Dat zou dus betekenen dat VLC hem met bestanden anders afspeelt dan als ´echte schijf´. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
svenholtman Geplaatst November 9, 2009 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst November 9, 2009 gebruik zelf ook altijd vlc en heb d'r nooit last van. verry strange. is ook het vinkje aan welke boven die 2 staat die ik heb omsingeld. 'root menu overslaan bij start afspelen' ? anders heb ik echt geen flauw idee Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
harry manback Geplaatst November 10, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/09/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 10, 2009 ik ben nog flink aan het prutsen geweest, maar blijkbaar was dat het euvel. Als iso bestand doet ie het wel goed. Hij doet het alleen niet goed als ik VLC player de map met DVD bestanden laat openen. Raar, maar super dat ik er achter ben, kan ik eindelijk de hele serie gaan branden. Nu kom ik weer een ander probleem tegen en dat is dat hij een ondertitelingsbestand niet kan her openen. Terwijl ik wel het avi bestand kan openen en dan ook keurig netjes de ondertiteling erbij krijg. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Glenneke1996 Geplaatst November 12, 2009 Bijdragen: 608 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/28/09 Status: Offline Actief: Juni 3, 2018 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst November 12, 2009 Bij mij maakt ConvertXtoDVD wel een menu aan, maar ik zie het nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 608
svenholtman Geplaatst November 12, 2009 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst November 12, 2009 dan moet het ook bij jou toch ergens aan die vinkjes liggen die niet aanstaan. zie de screenshot een paar antwoorden hierboven Dat vinkje bij 'root menu overslaan bij start afspelen' moet dan uit. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie