kimmietje Geplaatst November 9, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/08/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 9, 2009 hallo ik heb ares op me pc staan maar nu heb ik verscillen de cd gedaan maar hoe krijg ik die op cd gebrand of ik een eigen map ik weet het niet hoe dat gaat maar verder is het wel een goeie om te dloaden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
kaasbroodje Geplaatst November 9, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst November 9, 2009 Dat kan je met nero doen als audio cd, het kan ook met windows media player maar hoe dat werkt weet ik niet (nooit geprobeerd) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
kimmietje Geplaatst November 9, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/08/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 9, 2009 en hoe krijg ik die in een map op me pc dat doet ares niet best wel onhandig Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
kaasbroodje Geplaatst November 9, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst November 9, 2009 Door zelf een map te maken en je muziek te organiseren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
kimmietje Geplaatst November 10, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/08/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 10, 2009 heb het geprobeert maar ik krijg ze niet in een map op me pc ze blijven maar in de mappen op ares staan al wil ik ze op me pc hebben hoe krijg ik dat gedaan ?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
kaasbroodje Geplaatst November 10, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst November 10, 2009 Zou je duidelijk kunnen vertellen wat je probleem is ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
kimmietje Geplaatst November 11, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/08/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 11, 2009 nou ik heb muziek gedload ze staan in ares in een map maar ik wil ze in een map op me pc hebben en die ik dan op me muziek pc zetten maar ik krijg ze niet in die map op me pc hoe kan ik dat doen dat ik ze later weer kan verwijderen als ik ze op me muziek pc heb staan deze pc zit namelijk snel vol Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
svenholtman Geplaatst November 12, 2009 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst November 12, 2009 als het in een ares map staat dan staat het ook gewoon op je pc! ? :S. zal wel op je c: schijf staan bij mijn documenten ofzo. programma's zetten vaak hier hun map neer waar het opgeslagen wordt. als je die map hebt gevonden kun je die gwoon selecteren met nero en dan branden. is branden klaar, dan verwijder je de inhoud v/d map kun je de map niet vinden. gebruik dan gewoon de zoekfunctie in windows verkenner Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie