mamiek Geplaatst Maart 29, 2006 Bijdragen: 32 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/21/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 29, 2006 hewj kep net the lord of the rings battlefield for middle earth gedownload en geinstalleert nu wel ik em spelen staat er kan cd niet vinden. Maar ik heb net ze als bij de instalatie gewoon de .mds en de .mdf bestand gewoon in daemen tools zitten hoe kan dit? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 32
Gast Dusszz Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 heb je wel een goede crack? ff oftopic waar heb je hem gedownload ik zoek um ook. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
mamiek Geplaatst Maart 29, 2006 Bijdragen: 32 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/21/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 29, 2006 uhmm kep em volgens mij van www.isohunt.com of www.torrentpassion.nl volgens mij de eerste;) maar kep volgens mij wel een goede crack Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 32
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 ah EA heeft het zo beveiligd dat het spel het nie goed doet met een crack zoals bij godfather kun je niet uit auto stappe, bij de sims kun je nie bouwe bij black and white 2 doet ie het helemaal nie enz daarvoor is er safedisc gewoon ff je mdf mounten bij safedisc op hide drukken spele na het spelen bij safedisc op restore drukken http://www.dvhardware.net/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=60 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Maart 29, 2006 Delen Geplaatst Maart 29, 2006 geld dit ook voor de nieuwste prince of persia? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Maart 30, 2006 Delen Geplaatst Maart 30, 2006 ik denk het wel ja, als ie van EA games is... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast antigua Geplaatst Maart 30, 2006 Delen Geplaatst Maart 30, 2006 Kunnen jullie iets meer vertellen over wat dit progje nu juist doet? Is het progje enkel bedoelt voor EZ-games ? THNX Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 30, 2006 Delen Geplaatst Maart 30, 2006 EZ? pop 3 is nie van EA maar volgens mij kun je safedisc bij elk spel doen safedisc zorg ervoor dat de pc denkt dat je virtual drive een egte dvd speler is want EA is zo beveildigd dat hij niet start als hij een virtual drive ziet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast antigua Geplaatst Maart 30, 2006 Delen Geplaatst Maart 30, 2006 ok, thnx Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie