Huismus Geplaatst November 8, 2009 Bijdragen: 473 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Delen Geplaatst November 8, 2009 Hooi, Ik heb misschien een stomme standaard vraag xD Ik wil graag een mail terug halen via hotmail. Ik hoop het Alvast bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 473
marco1 Geplaatst November 8, 2009 Bijdragen: 658 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/08 Status: Offline Actief: Mei 22, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst November 8, 2009 Bedoel je een mail die je verstuurd hebt of een mail die je hebt verwijderd uit je verwijderde items? (volgens mij kan het allebij niet) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 658
Huismus Geplaatst November 9, 2009 Bijdragen: 473 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Auteur Delen Geplaatst November 9, 2009 Een mail die ik verstuurd heb, ik heb wel gelezen dat het bij sommige outlooks kan. Maar volgens mij niet bij hotmail maar er is een outlook die met een hotmail account verzend (hoop dat je het nog volgt xD). En met die outlook kan je je bericht wel terug halen maar ik kan die download niet vinden op google het gaat hier over outlook 2003 of 2007 Of is dat gelogen? ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 473
svenholtman Geplaatst November 9, 2009 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst November 9, 2009 dat klopt, dat kan met outlook 2007. heb het zelf ook al eens ingesteld. het werkte maar ik vond het niet optimaal. mijn pc was niet zo heel snel en ging echt rete langzaam als ik outlook opstart (omdat het best een groot programma is) toen heb ik alles maar weer ongedaan gemaakt. via internet is het toch wel sneller. voor dit topic helpt het alleen niet, want hij zet alleen de berichten erin vanaf het moment dat je hotmail hebt ingesteld in outlook. doe je dit dus nadertijd dan staan de berichten wel op hotmail via internet, maar dus niet in hotmail via outlook (omdat de berichten zijn verzonden voordat je hotmail in outlook had gesintalleerd) snap je m nog Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Huismus Geplaatst November 9, 2009 Bijdragen: 473 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Auteur Delen Geplaatst November 9, 2009 Ja ik snap het nog Maar dan heeft dat inderdaad dus geen zin, jammer. En met hotmail zelf is het niet mogelijk toch? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 473
svenholtman Geplaatst November 9, 2009 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst November 9, 2009 niet dat ik weet idd. gewoon pech denk ik helaas:S Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Huismus Geplaatst November 10, 2009 Bijdragen: 473 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Auteur Delen Geplaatst November 10, 2009 Oke, volgende keer maar gewoon beter nadenken en beter kijken voor ik het verzend ^-^ XD Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 473
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie