robby0908 Geplaatst November 7, 2009 Bijdragen: 12 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/20/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 7, 2009 ik heb xp opnieuw geinstaleerd op mijn pc maar hoe verbind ik mij nu weer met het draadloos netwerk met de pc van mijn ouders erin en de printer?IK kan wel op internet via de kabel aangesloten op die router maar dat is dus niet de bedoeling maar wel draadloos. Router:airlive WT2000R Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 12
marco1 Geplaatst November 7, 2009 Bijdragen: 658 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/08 Status: Offline Actief: Mei 22, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst November 7, 2009 Download hier even de driver voor je router: http://www.airlive.com/support/support_3a.jsp?pdid=PD1217467209227. Moet je even via usbstick op jouw pc zetten en installeren. Is de printer op de pc van je ouders aangesloten? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 658
robby0908 Geplaatst November 7, 2009 Bijdragen: 12 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/20/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 7, 2009 die printer is draadloos,ik denk dat hij op die van mijn ouders is aangesloten. edit: bij die update vraagt hij om een passwoord?enig idee welk passwoord want ons netwerk is niet beveiligd. Post samenvoeging: november 07, 2009, 17:14:42 pm die printer is draadloos,ik denk dat hij op die van mijn ouders is aangesloten. edit: bij die update vraagt hij om een passwoord?enig idee welk passwoord want ons netwerk is niet beveiligd. edit 2 : ik las ergens dat ik mijn netwerkkaart moet updaten en dit zijn ze: D-Link AirPlus G DWL-G510 Wireless Network Adapter (Rev.C) PCI Realtek RTL8168D/8111D PCI-E Gigabit Ethernet Adapter (PHY: Realtek RTL8211/8212) PCI wat moet ik nu updaten? Post samenvoeging: november 08, 2009, 11:10:51 am Niemand die weet welke driver ik moet instaleren?Ik heb al gegoogled maar vind niets.Bij apparaatbeheer staat ook duidelijk dat een driver niet is geinstaleerd maar hem via de wizard instaleren lukt niet :redface: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 12
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie