Spring naar bijdragen

Covers plaatsen in usb loader gx op de wii

sandra17281

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  226
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

wij hebben sindskort de usb loader GX op onze wii om zo via Harde schijf spellen te kunnen spelen.

Nu zou je hier ook covers bij moeten kunnen plaatsen zodat het makkelijker kiezen is. Overal op internet vind ik wel hoe ik de Wii deze covers zelf via internet kan laten zoeken, maar wij hebben de wii niet op internet aangesloten. Weet iemand hoe en waar ik de covers gewoon via mn pc kan vinden en dan via sd schijf in die usb laoder kan plaatsen?

Ik heb wel covers maar daar geeft de wii bij aan dat de afmetingen verkeerd zijn.

Alvast bedankt.

Post samenvoeging: november 07, 2009, 20:53:14 pm

Ben nu zover dat ik weet dat ik de covers met het formaat 160 x 224 moet hebben. Weet toevallig iemand een site waar ik deze meteen in deze afmetingen kan downloaden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 226
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...